26. dubna 2011

RC Review: Upíří deníky – Souboj

český cover
Autor: L.J. Smith 
Originální název: The Vampire Diaries - The struggle


Smrtící milostný trojúhelník Elena: zlaté dítě, vůdčí typ, dívka, která může mít každého kluka, po kterém zatouží. Stefan: zamyšlený a tajemný, zdá se, že je jediný, kdo může odolat Eleně, ale ve skutečnosti bojuje, aby ji ochránil před hrůzami, které ho pronásledují z minulosti. Damon: sexy, nebezpečný a hnaný touhou pomstít se Stefanovi, bratrovi, který ho zradil. Odhodlaný získat Elenu, ochotný zabíjet aby ji ovládl. "...Co je ještě nebezpečnější než být zamilovaná do upíra? Když mě milují upíři dva. Stefan nevzdává boj s žízní po krvi a Damon se snaží získat mé srdce. Musím zachránit nesmrtelného ctitele a tím ohrozím svou smrtelnost.. Jak dopadne tenhle souboj?"


Stefan zmizel. Elena se proto vydá hledat Damona, aby od něj zjistila, kde Stefan je, protože si myslí, že za Stefanovým zmizením stojí právě Damon. Nedočká se však odpovědi, jakou by si přála. Damon jí nabídne věčnost a tvrdí, že Stefana zabil.
Tomu Elena odmítá věřit a požádá Bonnie o pomoc, která se spojí se Stefanovou myslí. Elena, Meredith, Bonnie a Matt se vydají najít Stefana, který je údajně ve studni na staré farmě v lesích.
Později Elena začne objevovat fialové papírky s texty z jejího deníku - z toho, který jí někdo ukradl z domu Bonnie.
Stefanovi hrozí nebezpečí. A nejen to, že si Damon přeje jeho smrt, ale i to, že díky Elenině deníku by mohla mít policie brzy důkazy, které nasvědčují o tom, že za těmi útoky je Stefan, i když to není pravda.
Stefan si myslí, že je Elena mrtvá a že za tím vězí Damon. Napije se lidské krve a vypukne boj.
Elena se však na konci knihy probouzí opět k životu...

Nejvíce se mi líbila scéna, kdy si chtěl Stefan vypůjčit od Matta auto, aby sehnal pro Elenu sporýš, který ji má chránit před Silami upírů.
Elena poví Meredith a Bonnie část Damonova tajemství, i když to největší si nechává pro sebe.
Konečně se zde objeví i Alaric Saltzman, který nastupuje na místo pana Tannera.
V něčem se mi kniha líbila více, než první díl, ale přišla mi trochu nudná. Líbila se mi část, kdy byl Den zakladatelů. Věděla jsem, že ten Elenin deník stejně získají zpátky. Prostě jsem to nějak věděla, ale stála jsem byla napnutá jako struna a těšila jsem se, až se dočtu tak daleko, kde zjistím, jak to nakonec dopadlo.


- Chci poděkovat nakladatelství Fragment za poskytnutý recenzní výtisk
- Kniha vychází u nakladatelství Fragment

Žádné komentáře:

Okomentovat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti