4. července 2011

RC Review: Upíří deníky – Temné Shledání

český cover

Autor: L.J. Smith
Originální název: The Vampire Diaries - Dark Reunion


Zvítězí láska nebo žízeň po krvi? Nová generace nemrtvých! Tajemné síly promlouvají... Záhadných úmrtí přibývá a šílenství se šíří... Na pomoc přichází armáda nemrtvých... "…snažím se předat poselství na záchranu našeho městečka, ale sama to nedokážu. Má existence je ohrožena, tak hledám pomoc v záhrobí. Dokážu se vykoupit ze spárů věčného temna?" Hon na zlo začíná...


Je to šest měsíců, co Elena zemřela už i jako upírka. Stefan a Damon se společně odstěhovali do Florencie. Zdá se, že po smrti Katherine se vše vrací do normálu a lidé z Fell's Church začínají zapomínat.
Caroline uspořádá narozeninový večírek pro Meredith, kam budou pozvány ještě Bonnie, Sue a Vickie Benettová. Vše probíhá normálně až do doby, kdy se pokusí pomocí spiritistické tabulky navázat spojení s Elenou, které je varuje před číhajícím nebezpečím. Tu noc, je záhadně zavražděna Sue, poté co všechna světla v domě zhasla a Bonnie cítila, jak se jí dotkla velká a zpocená ruka.
Skoro všichni za smrt Sue vinní Vickie, která byla u toho.
Bonnie spolu s Mattem a Meredith přivolají pomocí kouzla Stefana, aby jim pomohl vypátrat, co se to v městě děje. Se Stefanem přijíždí i jeho bratr Damon. Ve Fell's Church je opět nebezpečí, kterému musí všichni společně čelit, pokud je to vůbec možné.
Po dočtení předchozího dílu jsem si říkala, že to tak přece nemůže skončit a stále jsem věřila, že Elena nějak zázračně obživne. Když se začala zjevovat Bonnie ve snech, připadalo mi to jako dobrý krok k tomu, že se vrátí.
Mile překvapena jsem však byla ve chvíli, kdy se z Tylera vyklubal vlkodlak, protože na tuhle chvíli jsem čekala opravdu dlouho.
V této knize mi začínal Damon opravdu lézt na nervy. V knihách jsem si na něj vybudovala opravdu silnou averzi. Co si budeme namlouvat, seriálový Damon je o sto procent lepší!
Naprosto vy vedená z míry jsem byla, když mezi sebou bojoval Stefan s Klausem. Už od prvních chvil knihy jsem tušila, že nová temná Síla ve městě bude Klaus. Už jsem dlouho neviděla žádný nový díl seriálu Upíří deníky a vlastně jsem ještě ani nedokoukala posledních několik dílů z první série, takže jsem nemohla tušit, že se tam Klaus skutečně objeví. Ale na tohle mám tak trochu talent. No, ale zpět ke knize. Meredith, Matt a Bonnie ukázali, že jsou opravdu stateční, a šli pomoct Stefanovi v boji. Sice nebojovali s Klausem, ale jeho pomocníkem, Tylerem. Zmetek jeden, už od prvních chvil jsem ho nesnášela =D. Co mě opravdu potěšilo bylo, že Damon zachránil Stefana před jistou smrtí. V tu chvíli, kdy si nakráčel na mýtinku, kde probíhal boj, se slovy: "Pracky pryč od mého bratra", jsem byla fakt dojatá. Damon, i když zabodl Klausovi do zad jasanový kůl, ho nezabil. Klause nakonec odvedli neklidné duše zemřelých lidí z Občanské války, jež s sebou přivedla Elena, kterou povolala Bonnie.
Jenže nastala půlnoc a Elena už musela, i přes protesty ostatních, odejít. Působilo to na mě divně, stále jsem si říkala, že je přece nemožné, aby jen tak odešla. Ale stále mi ještě zbývalo pár stránek do konce a já jsem nepřestávala věřit, že se ještě něco stane, jako vždy, kdy už pomalu přestávám doufat a nakonec se objeví něco, co mi naprosto vyrazí dech. A tak tomu bylo i tentokrát.
Po chvíli, co Elena odešla, se snesla zpět na zem. Už ne jako v tom podivném stavu jako duch, ani jako upír, byla zase člověk.


- Děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutý recenzní výtisk
- Knihu si můžete objednat u nakladatelství Fragment

Žádné komentáře:

Okomentovat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti