7. května 2011

RC Review: Upíří deníky – Zášť

Autor: L.J. Smith
Originální název: The Vampire Diaries - The Fury


 "...Děsivá síla plná zášti napadla naše město. Touží všechny zahubit a pít jejich krev. Dokáží se Damon se Stefanem smířit a bojovat bok po boku proti něčemu ještě hrozivějšímu, než jsou oni sami? A dokážu to já?" 


Tahle kniha se mi líbila mnohem víc než předchozí dvě. Elena se probudila k novému životu. Její první chvíle kdy se z ní stala upírka, byly dost zvláštní. Stefan a Damon spolu bojovali a Elena se je od sebe snažila odtrhnout. Ne kvůli tomu, aby se nic nestalo Stefanovi, ale Damonovi. Chtěla Stefana zabít a k Damonovi se chovala, jako by ho milovala. Z toho mi šla hlava kolem.
Ve Fell's Church je něco zlého. Něco, kvůli čemu Elena "zemřela". Něco, co stojí za všemi záhadnými jevy v městě. Stefan a Damon musí spojit síly, aby mohli společně s Elenou bojovat pro cizí Síle.
Bonnie a Meredith zjišťují celou pravdu o bratrech Salvatorových a o Eleně a pomůžou jim v pátrání po cizí Síle.
Hned po prvních podivných jevech ve Fell's Church jsem tušila, kdo za tím vším stojí a když jsem zjistila, že je to ta, jak jsem si myslela, divila jsem se, že to nikoho nenapadlo. Jak už jsem psala na začátku, v něčem se mi to opravdu líbilo víc než předchozí díly. Byla jsem ráda, že Elena není už taková namyšlená Barbie jako v prvním dílu.
Když ale na konci Elena umřela, aby zachránila oba bratry, říkala jsem si, že to není možné. Že prostě musí existovat nějaký způsob, aby znovu ožila. Vždyť v takových knihách to tak bývá. Autor nechá umřít nějakou důležitou postavu a v dalším díle ji zase oživí. Proto už jsem se nemohla dočkat, až se pustím do čtení další dílu.
Co mě opravdu potěšilo byl úryvek z deníčku Bonnie. Byla jsem ráda, že jsem si mohla přečíst její pohled.
Díky nebezpečí, které číhá ve městě, se - až na pár výjimek- děj oprostil od romantiky. Šlo tu skutečně o život, za což jsem byla ráda, protože mám radši napínavé scény, kdy musíte být nanejvýš opatrní, jinak zemřete, než ty neustálé romantické výlevy, který jsem měla dost už v prvních dvou knihách. Pokud však máte ty romantické scény rádi, nechci vás od knihy zrazovat. Při čtení se rozhodně nebude nudit.

- Děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutý recenzní výtisk
- Knihu můžete objednat u nakladatelství Fragment

Žádné komentáře:

Okomentovat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti