5. července 2011

RC Review: Dance!

Autor: Paola Zannoner
Originální název: Dance!


Dvanáctiletá Robin žije jen s otcem a dědečkem, protože její matka putuje
kdesi po světě na humanitárních misích. Snad i proto se Robin chová spíš jako kluk než jako holka, přátelí se pouze s několika spolužáky a s nimi sdílí jednu velkou vášeň - hiphopový tanec. S podporou dědečka se nakonec dostane na taneční školu a zde potkává svůj protipól - jemného, trochu staromódního chlapce jménem Guido. Jak si ti dva navzájem porozumějí, pomohou a jaký vztah mezi nimi vznikne, to už se dočtete v knize.


Kniha mě oslovila už, když jsem si poprvé přečetla anotaci. Už dlouho
jsem nečetla žádný takový román a po dlouhé řadě fantasy knih jsem za něj byla opravdu vděčná.
Už hned na začátku jsem byla mile ráda, že se dděj odehrává v mé
nejoblíběnější zemi, Itálii. Chvíli mi však trvalo, než jsem pochopila, jak to v jejich rodině Robin vlastně je. Nejdříve jsem si myslela, že Robinina matka je mrtvá, ale brzo už jsem se dozvěděla pravda. Takže nevím, jestli je vada ve mně nebo v té knize. =D
Příběhem jsem byla vážně nadšená a především mě oslovila Robinina záliba v tanci. Chyběli mi tam však Robinini kamarádi, kteří se tam objevili jen v jedné scéně.
Chantal mi hned zpočátku lezla nehorázně na nervy, ale obdivovala jsem její "oddanost" baletu. Já osobně bych nikdy nic takového nezkusila. Představa, že stojím někde na jevišti v piškotech a baletní sukýnce je více než komická a naprosto mě děsí. =D
Guida jsem si také příliš neoblíbila. Ne, že by mi vyloženě lezl na nervy, ale svým chováním a tím, že tančil balet si mě nijak nezískal.
Kniha není taková, že byste o ní museli přemýšlet i nějakou dobu po dočtení, že byste si pokládali otázky, proč to dopadlo tak a tamto onak. Je to skvělá oddechovka, když se chcetě nějak zabavit.


Chci poděkovat nakladatelství Mladá Fronta za poskytnutý recenzní výtisk
- Kniha vychází u nakladatelství Mladá Fronta

Žádné komentáře:

Okomentovat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti