5. července 2011

RC Review: Upíří deníky – Návrat

Autor: L. J. Smith
Originální název: The Vampire Diaries - Return


Elena se vrací zpět do světa lidí. Za pomoci svých přátel a milovaného Stefana si užívá znovu nabyté radosti ze života. Temné síly se jí však nechtějí vzdát a opět po ní natahují své pařáty! Kdo se stane nástrojem temných sil tentokrát? Dokáže se jim Elena ubránit?


Elena se snaží vrátit do svého starého života. Pro svou rodinu je sice už dávno mrtvá, ale pro přátele ne. Nachází se ve stavu, kdy není ani člověk, ani upír, je něco jako anděl. Dokáže létat, ale nemá křídla. Nedokáže mluvit, číst..., protože už to dávno zapomněla.
Zpočátku jde spíše o oddychovou část, později se však dostáváme do většího napětí, kdy do města opět zavítají Temné síly. Začínají se dít podivné věci a město se opět ocitá v nebezpečí.
Abych se přiznala, kniha mě vůbec nechytla. Chvílemi jsem měla chuť ji prostě zaklapnout. První dvě knihy (Probuzení, Souboj) mě sice taky moc nechytly, ale rozhodně byly lepší než tahle. Neříkám, že je úplně špatná, jenže mi to přišla ze začátku opravdu nuda. Na konci se už konečně začalo něco dít. ale i přesto si ode mě kniha nevysloužila moc dobré hodnocení.
Nechci to tu nějak moc rozebírat, protože vlastně ani není co, radši se rozepíšu až v šestém pokračování Upířích deníků. Doufám, že si na něm dala autorka víc záležet.

- Chci poděkovat nakladatelství Fragment za poskytnutý recenzní výtisk
- Kniha vychází u nakladatelství Fragment

Žádné komentáře:

Okomentovat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti