2. ledna 2012

Měsíční chvástačka - prosinec 2011


S tímto meme přišla Judit. Slyšela jsem o tom už dřív, ale teprve teď jsem se rozhodla zapojit, takže tady je můj první příspěvek.

Koupené knihy:
Tajný kruh: Moc - L.J. Smith
L. A. Candy - Lauren Conrad
Demonata - Darren Shan
Padlí andělé a Leviathan - Thomas E. Sniegoski
Avatar - příručka pro přežití - Maria Wilhelm a Dirk Mathison
Paranormálové: Zlodějka duší - Kiersten White



Darované knihy:
Muka - Lauren Kate
Pokrevní pouta - Richelle Mead
Sapphique - Catherine Fisher
Chvíle před koncem - Lauren Oliver
Upírovo tajemství - Raven Hart
Magie spaluje - Ilona Andrews

Recenzní výtisky:
Erebos - Ursula Poznanski
Měsíční oko - Libba Bray
Čísla 2: Chaos - Rachel Ward
Stefanovy deníky: Chuť krve - L. J. Smith
Upíří deníky: Zajetí - L. J. Smith
Upíří deníky: Osvobození - L. J. Smith

Ještě jednou moc chci poděkovat za poskytnuté recenzní výtisky. 

Vyhrané knihy:
Ty proti mne - Jenny Downham

Děkuji Luce z Knihománia za možnost vyhrát tuhle knihu.

A tady jsou všechny pohromadě:
No, prosinec byl hodně plodným měsícem, hlavně díky Vánocům. Jenom teď, jak se tak dívám na tu fotku, jsem ti knížky mohla asi přetočit, aby šel líp přečíst nápis. =D No, nevadí, příště... =D

2 komentáře:

  1. ahoj nasleduješ v poviedke :) :) keby nestíhaš daj mi vedieť na fb alebo na blog :)

    OdpovědětVymazat
  2. super blog, přidej se taky k nám prosím
    http://handbagforladies.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti