23. února 2012

Cesta na tajuplný ostrov 2



Cesta na tajuplný ostrov 2 je vlastně pokračováním Cesty do středu Země. Josh Hutcherson si zde opět střihl hlavní roli. Tohoto herce budeme moci za měsíc vidět v jednom z nejočekávanějších filmů Hunger Games: Aréna smrti.



Sean Anderson (Josh Hutcherson) dostal zašifrovanou zprávu od svého dědečka, kde popisuje, jak najít cestu na Tajuplný ostrov, tak skvěle popsaný v jedné z Verneových knih. Na jeho cestě ho doprovází jeho nevlastní otec Hank (Dwayne Johnson). Na Palau hledají loď, která by je odvezla na Tajuplný ostrov, ale shledají se jen s neúspěchem. Proč by tam taky někdo jezdil, když jisto jistě může přijít o život.
Nakonec přece jen nacházejí úspěch v podobě pilota helikoptéry (Luis Guzman). Společně se svou dcerou (Vanessa Hudgens) odveze Seana a Hanka na určené místo a tím všechno začíná. Jejich helikoptéra je zničena v bouří a je štěstí, že to všichni přežili. Ocitají se tak na Tajuplném ostrově, místě, kde malé je velké a velké malé. Poté, co se setkají se Seanovým dědečkem nastává boj o život. Ostrov se totiž potápí.
Tento film jsem viděla už dvakrát, v pondělí s kamarádkou a  včera, když už jsme neměly co dělat a chtěly zabít čas, než pro nás přijedou moji prarodiče.
Na film jsem šla především proto, že jsem viděla už první díl a vidět tohle ve 3D by bylo opravdu úžasné. A navíc tu měl hrát Josh, což jsem si nemohla nechat ujít.
Příliš jsem toho od filmu neočekávala a nezklamal mě, ale je pravda, že příliš nadšená jsem z něj nebyla. Jde spíše o oddechový film, ne příliš přelomový, který by byl celosvětovým fenoménem.
Ve filmu je spoustu vtipných scén, při kterých se vážně pobavíte, pokud nejste ten typ, co nad nimi jen bude vrtět hlavou a tvrdit, že je to trapné.
taky se od The Rocka (Dwayne Johnson - Hank) dozvídáme, jak zapůsobit na ženský, co je to pumpa lásky, a pozorujeme ho při dost neobvyklých věcech, jako je létání na obřích včelách, hraní na ukulele při táboráku nebo, jak jsem to nazvala já, napodobování Poseidóna při lovu elektrické ryby (nebo jak se vlastně ta ryba jmenuje).
Dost mě mrzelo, že jen co na ostrov přijeli, museli hned odjet, aby si zachránili život. Bylo to celkem urychlené, lepší by bylo, kdyby se ve filmu udělalo víc místa pro prohlídku ostrova nebo nalezené Atlantidy.
nakonec teda dávám filmu 3 hvězdičky, protože jsem se vážně skvěle bavila, bylo zde skvělé herecké obsazení a navíc byl film ve 3D, což mu dodávalo na kvalitě.
Šušká se něco i o 3. dílu, jelikož na konci dostal Sean od svého dědečka k narozeninám knihu s námětem, kam by se mohli vydat příště. A cesta na Měsíc by byla zajímavá, ne?

2 komentáře:

  1. Film s Joshem ♥ Na ten se už strašně dlouho těším a plánujeme na něj s kámoškou jít :D Budem se rozplývat nad hnědovlasým Peetou ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =) Jo, on je úžasný! (Josh i Peeta =D) ♥

      Vymazat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti