24. února 2012

Měsíční chvástačka (Leden 2012)



S tímto meme přišla Judit.

Tak, sice trochu opožděně, ale přece. =D Chtěla jsem příspěvek publikovat už včera, jenže jsem neměla vůbec náladu, takže až dnes.

Darované:

Splynutí
Čas čarodějnic
Prokletý maturiťák

Koupené:

Zář
Proroctví sester
Čarodějnice z Hex Hall
Glee - Jak to začalo
Malé sladké lži

A všechny pohromadě:

Tak, to je všechno, jinak, omlouvám se za horší kvalitu těch dvou fotek nahoře, ale bylo to focené večer a s bleskem mi to házelo odlesky. Ta poslední fotka je focená další den ráno, protože jsem na ni předtím zapomněla. =D
Hex Hall už mám přečtenou, rozečetla jsem Čas čarodějnic, ale stále nedočetla, mám toho teď trochu moc, no. =D

6 komentářů:

  1. Pekné knihy, najmä Hex Hall ;)

    OdpovědětVymazat
  2. jej, krása, chci si přečíst Prokletý maturiťák kvůli Meg Cabot (miluju ji), tu knihu Lauren Conrad a Hex Hall, zbytek mě moc nezajímá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Parýdní kupice! :) líbí se mi to glee...seriál je skvělá odreagovačka, tak snad bude v podobném duchu i kniha! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na to zvědavá, ale zatím jsem se ke knize ještě nedostala... =)

      Vymazat
  4. Prokletý maturiťák a Hex Hall jsou super :)

    OdpovědětVymazat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti