2. května 2012

Měsíční chvástačka - Duben 2012



S tímto meme přišla Judit. Poslední dva měsíce jsem vynechala, ale teď budu publikovat každý měsíc. No a tady už jsou moje knížky za duben:

Koupené knihy:

Behemót - Scott Westerfeld
Goliáš - Scott Westerfeld
(Ne) Šťastné konce - Jim C. Hines
Démon a zloděj - Darren Shan
Bec - Darren Shan
Padlí andělé 2 - Aerie a zúčtování - Thomas E. Sniegoski

Behemóta a Goliáše už mám přečtené, a musím říct, že z celé série jsem opravdu nadšená. Démon a zloděj jsem už kdysi četla v knihovně, ale teprve teď, co vyšel čtvrtý díl jsem si knihu koupila (doma jsem měla předtím jen 1. a 3. díl). Padlé anděle jsme četla první svazek, který se mi celkem líbil, takže jsme zvědavá, co bude dál.

Darované knihy: 



Andělé noci - Lili St. Crow
Predátoři - Alex Scarrow

Od mamky. =) Obě knížky už mám za sebou. Z Andělů noci jsem byla opravdu překvapená a Predátoři mě nadchli. =)

Recenzní výtisky: 



Strážci minulosti - Damian Dibben
Tak padne náš svět - Megan Crewe
Kouzlení - Aprilynne Pike
Ready Player One - Ernest Cline


Všechny knihy už jsme přečetla a líbili se mi, ale z ready Player One jsem byla opravdu nadšená! Myslím, že jde o jednu z nejlepších knih, které jsem četla. =)

Všechny dohromady: 

6 komentářů:

  1. tohle si nedokážu vysvětlit... to jsem do háje ležela poslední měsíc zahrabaná někde pod zemí??? do háje neřikej, že vyšel ještě Goliáš!!!!! Krucííí, ne... potřebuju vykrást banku! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně ta série je naprosto výborná... :) Jenomže mě trochu zaráží ta cena, kruci... :D Ale jako fakt, ta obálka je fakt výborná! :) Jinak nevím, moje peněženka je hodně, hodně chudá a to už jsem se dozvěděla, že vyšel Železný král a Cinder... Jinak Anděli jsem četla a je to výborná knížka... :) A Tak padne náš svět mám taky doma a ta obálka je prostě úžasná... :)

      Vymazat
  2. Úžasné knížky!! Tak padne náš svět bych hrozně moc chtěla. Mimochodem ty máš spolupráci s Egmontem? . to je bezva, moc lidí to nemá, gratuluju :)
    Jezdce časem (oba dva díly) máme doma a taky se na ně chystám. Myslím, že se mi budou hodně hodně líbit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Co říkáš na (Ne)Šťastné konce? Četl jsem od toho autora první dvě knihy trilogie o goblinovi jménem Jig, což bylo docela pěkný oddechový čtení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se ke knize ještě nedostala, ale četla jsem ukázka a líbila se mi. Vlastně to mě vedlo ke koupi knihy. A na příběhy o goblinovi Jigovi se taky chystám.

      Vymazat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti