10. června 2012

Měsíční chvástačka - Květen 2012


S tímto meme přišla Judit.

Koupené knihy:

Divergence - Veronica Roth
Tygrovo prokletí - Colleen Houck


Strážkyně brány - Michelle Zink
Železný král - Julie Kagawa

Divergenci už mám za sebou. A můžu říct, že se stala jednou z mých nejoblíbenějších knih. Tygrovo prokletí mě zaujalo na první pohled svou obálkou, pak se mi zalíbila i anotace, tak jsem zvědavá, jaká kniha bude.
Na Strážkyně brány se taky teprve chystám, i na Železného krále. Už se těším, až si ho přečtu.

Recenzní výtisky:

Cinder - Marissa Meyer

Cinder mě opravdu mile překvapila. Je to skvělá kniha s úžasnou obálkou! Brzo se můžete těšit na recenzi. 

Všechny dohromady:

No, není jich sice moc, ale nevadí. =) Stejně jsem je všechny ještě ani nepřečetla. =D


7 komentářů:

  1. Samá skvělá kniha :).. Divergence je dokonalá kniha ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Z tvé chvástačky mám přečtenou pouze Divergenci, to však byla kniha s velkým K. Do ostatních bych se také chtěla pustit :).

    OdpovědětVymazat
  3. no jako nevim jestli sem mám vůbec psat ze nectu skoro vubec az na povinnou cetbu :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Podľa obálky ma najviac zaujal Cinder, ale Tygrove prekliatie mám na zozname to-read už celkom dlho ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. skvelé knihy :) cinder by som si tiež velmi rada prečítala kniha vyzerá naozaj zaujímavo :)

    OdpovědětVymazat
  6. ach jaj závidím ti úplne všetky! 8)

    OdpovědětVymazat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti