RC Recenze: Zakázaná přitažlivost

Název: Zakázaná přitažlivost
Autor: Kateřina Petrusová
Série: Bavettovi #3
Žánr: Romance, detektivní
Počet stran: 304

Senátorova dcera Emily má po krk života ve skleníku a potají odjede do New Yorku. Záhy je však vypátrána a musí se rozhodnout: buď se vrátí domů, nebo zůstane, ale pod stálou ochranou nepřístupného bodyguarda Henryho Trovata. Emily je rozhodnutá Henryho přesvědčit, aby ji nechal být, vše jim však začnou komplikovat city a především děsivý vánoční dárek, který jí pošle neznámý šílenec.
Překoná láska tak odlišných lidí věkový a společenský rozdíl, nebezpečí, které Emily hrozí, a především Henryho zločineckou minulost?
Další díl série Bavettových z pera české spisovatelky Kateřiny Petrusové.
Tentokrát se pozornost zaměřila na bodyguarda Henryho Trovata, kterému byla přidělena jedna rozmazlená holka jménem Emily, která utekla z domova a nechtěla se vrátit. Henry ji měl jen vystrašit, aby se rozhodla vrátit zpět domů. Ale Henry už nejspíš stárne, takže na ni měl spíš opačný účinek. Emily je hodně tvrdohlavá a když si něco vezme do hlavy, prostě si za tím půjde. Krom toho, na Henrym ji něco přitahuje a není to jen jeho vzhled. Postupně se jeden druhému začnou dostávat pod kůži. Jak by to asi mohlo dopadnout? Dcera boháče a bodyguard?
A pak o Vánocích někdo pošle Emily dárek a v něm srdce. Skutečné srdce.

Zakázaná přitažlivost se mi dostala pod kůži jako ostatní knížky od Kateřiny Petrusové. Přečetla jsem ji v rekordním čase a ani na okamžik jsem neměla chuť knížku odložit. Oba hlavní hrdinové byli neskuteční sympaťáci. Z Emily jsem nejdřív měla pocit, že bude další rozmazlená holka a bude mi neskutečně lézt na nervy, ale pak mě překvapila. Vyklubala se z ní chytrá holka a dokonce i knihomolka, co má dobré srdce, i když je fakt, že občas to své knihomolství trošku přeháněla. Henry, pro kterého měla Emily úplně skvělou přezdívku Plyšák, byl prostě skvělý. Měl temnou minulost, která dost ovlivnila jeho život a jeho chování, ale byl vždycky hodný a spravedlivý a často až moc starostlivý, až to bylo občas komické.

Jestli chcete oddechové čtení s trochou romantiky a detektivní zápletky, je pro vás Zakázaná přitažlivost to pravé. Občas se dal děj maličko předvídat, třeba jestli nakonec Henry a Emily skončí spolu v posteli, ale tou hlavní dějovou zápletkou jsem si nebyla jistá skoro až do samotného konce.

Kateřina Petrusová píše skvěle, svižně a člověk ani netuší, jak se ocitl na konci a říká si, že by chtěl víc.
Během čtení jsem se opravdu skvěle bavila, vtipných scén tu bylo opravdu dostatečně i s přiměřenou dávkou těch vážných.
Kromě hlavních postav se tu objevují i postavy z předchozích dílů, bratři Bavettovi a jejich lásky Paige a Jo. K nim přibývají nové postavy jako třeba Emilyina rodina, kde jsem si nejvíc oblíbila její bratry. Byli jako tornádo, byli všude a měli neustále vtipné poznámky, u kterých jsem se musela smát. Doteď jsem si jejich jména nedokázala samostatně zapamatovat a někdy mi ani neseděli na jejich věk, spíš mi připadali jako malé děti, ale o to víc jsem se musela pousmívat, když se zjevili na scéně.
První díl se mi strašně líbil a i druhý mě nadchl, tak jsem byla plná očekávání, jak to bude s třetím dílem. Jestli mé nadšení bude stejné nebo opadne.
Zpočátku jsem si myslela, že mě knížka moc neosloví, ale pak se to rozjelo, příběh nabral jiný směr a hlavně jsem si oblíbila postavy, které dopomohly k mému celkovému nadšení.

Zakázaná přitažlivost pro mě spadá do jiné kategorie, spíš oddechovek, po kterých sáhnu, když si chci zlepšit náladu a u kterých vím, že mě i po opětovném čtení budou pořád bavit a nebudu je číst dlouho.

Celou sérii Bavettových mám ráda a myslím, že nejsem sama, kdo by uvítal ještě i 4. díl, třeba z pohledu Kevina.
Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Fragment.