4. června 2015

Knihobit květen 2015

V Americe už existovalo dlouhou dobu několik knižních boxů, kde vám přijde knížka a nějaké ty knihomolské věcičky. Konečně se knižní box objevil i u nás pod názvem Knihobit.
Asi nemusím moc představovat, o co se jedná, jistě jste o něm už slyšeli.

Když začal prodej květnových balíčků, nejdřív jsem kvůli ceně trochu váhala, ale nakonec jsem si řekla, že to zkusím. Když se na internetu začaly objevovat první fotky z Knihobitích balíčků, začínala jsem být natěšená, co bude v tom mém. A dnes jsem se konečně dočkala, přivezla si balíček z pošty domů a nadšeně se vrhla na otevírání.



Bohužel, moje očekávání se neshledalo s úspěchem. Knižní boxy jsou o tom, že se nemusí podařit a přijde vám prostě něco, nechcete. Čekala jsem ale, že Knihobit to bude mít trošku lépe vyřešené, protože si zadáváte váš oblíbený žánr a můžete přidat odkazy na vaše profily na GR nebo Databázi knih. 
Já jsem si zaškrtla fantasy, sci-fi a young adult. A přišla mi mysteriózní a fantasy sbírka povídek od Neila Gaimana - Předběžné varování. O autorovi jsem sotva slyšela, natož, abych od něho někdy něco četla. Další věc, nemám ráda sbírky povídek, pokud nejsou k sérii, kterou mám ráda. Takže pro mě je bohužel Knihobit docela zklámání a taky vyhozené peníze, ale tak to už je riziko toho, když si knižní box objednáte. Knížka nejspíš brzo poputuje k někomu jinému, protože si nemyslím, že by mě bavila. Penál s tučňáky je pěkný, ale nejvíc se mi líbí placka Divergence.

Balíčky by se brzy měly brzo zlepšit a mít více obsahu, tak uvidím, jestli si ještě Knihobita objednám.

4 komentáře:

  1. Neila Gaimana si ale určitě někdy přečti, to je skvělý autor. ;)
    Třeba tuhle:
    http://puffinus.blogspot.cz/2014/12/neil-gaiman-ocean-na-konci-ulicky.html

    OdpovědětVymazat
  2. ja se zatim pro Knihobita nejak nenadchla, skoda :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda další balíčky nezkoušela, ale stačily mi fotky a i když je to o něco lepší, obsah mě pořád moc neoslnil :(

      Vymazat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti