3. srpna 2015

Shrnutí | Červenec 2015

Ahoj, vítám vás u článku o tom, co jsem přečetla nebo co přibylo do mé knihovničky za uplynulý měsíc. Myslím, že toho nebylo málo, tak se na to pojďme podívat blíž. :)

Přečtené:

  1. Hádův chrám (552 stran)
  2. Krev polobohů (468 stran)
  3. Šepotání (416 stran)
  4. Kostičas (480 stran)
  5. Pokrevní pouta (336 stran)
  6. Zlatá lilie (328 stran)
  7. Indigové kouzlo (328 stran)
  8. Ohnivé srdce (352 stran)
  9. Stříbrné stíny (368 stran)
  10. Rubínový kruh (336 stran)
  11. Half Bad - Napůl zlý (338 stran)
  12. Throne of Glass (e-book - 369 stran)
  13. Half Wild - Napůl divoký (392 stran)
Celkem jsem přečetla cca 5 063 stránek (včetně stránek, kde není příběh knížky, takže ten počet je jen orientační). Bylo to 13 knížek, i když bych si přála přečíst víc, jenže se našly dny, kdy jsem na čtení neměla náladu nebo jsem potřebovala dokoukat seriál nebo jsem byla mimo domov.
Už dlouho jsem si slibovala, že si přečtu Pokrevní pouta. Nejdřív na ně nebyl čas a pak jsem to odkládala s tím, že si počkám, až budu mít doma všechny díly. Jenže předtím jsem chtěla dočíst Bohy Olympu, pak mě okouzlila obálka Šepotání, která už na mě také dlouho koukala z knihovny a nakonec mi domů došel Kostičas a já nemohla odolat. Na fotce ta obálka sice nevypadá tak dobře, al ve skutečnosti je naprosto nádherná a já tuhle knížku prostě musela začít číst. A pak jsem se pustila do Pokrevních pout a celou sérii přečetla asi za týden. Byla jsem ráda, že jsem si počkala, protože jsem alespoň nemusela čekat na další díly. I když konec mě trošku zklamal, pořád mi v hlavě zůstávají nějaké nezodpovězené otázky.
Dále na řadu přišel Half Bad, čistě náhodou. Chtěla jsem si tuhle knížku přečíst, ale vůbec jsem nepřemýšlela nad tím, kdy. A pak jsem nevěděla, co číst, sáhla po této knížce a prostě začala číst, i když jsem hned na začátku měla chuť knížku vrátit do poličky a předstírat, že jsem ji odtamtud nikdy nevytáhla. Ale odolala jsem tomu nutkání a četla dál a nakonec se ukázalo, že to není vůbec špatné čtení. Pustila jsem se i do druhého dílu Half Wild, jehož konec mě donutil chtít závěrečný díl. (Proboha, já vážně nutně potřebuji vědět, jak tohle skončí!)
Ještě před Half Wild jsem ale neodolala nutkání si přečíst Throne of Glass. Jo, já vím, knížka u nás vychází na konci srpna, ale já byla takový hlupák a přečetla si ukázku. Nerada čtu ukázky z knížek dřív, než už mám knížku doma nebo na cestě domů nebo vím, že si ji už můžu koupit. Ukázka mě navnadila a já chtěla vědět, jak to bude dál. Takže jsem sáhla po anglické verzi. ToG se tak stala první knížkou, kterou jsem dočetla  v angličtině. Začala jsem jich v originále číst víc, ale nikdy jsem nedošla až do konce. ToG mě ale zaujala a tak jsem měla důvod ji dočíst a teď se už prokousávám druhým dílem. Zároveň tohle byl jediný e-book, který jsem četla, všechny ostatní knížky jsem četla v papírové verzi.

Vybrat nejlepší knížku bylo docela těžké, protože se mi skoro všechny líbily, ale nakonec to vyhrál Hádův chrám. Tuhle sérii mám moc ráda a zrovna 4. díl byl skvělý, byl vtipný jako všechny jiné, ale zároveň místy i smutný a jeho čtení jsem si užila asi nejvíc.

Zato s nejhorší knížkou to nebylo těžké. Šepotání to „vyhrálo“ a i když to nebyla až tak hrozná knížka, rozhodně byla nejhorší z těch, co jsem tento měsíc četla. Nebavila mě a do čtení jsem se občas musela opravdu přemáhat.

Koupené:

První stříbrná kniha snů | Druhá stříbrná kniha snů | Elita
Stříbrné knihy snů mě lákaly už dřív, ať už svými krásnými obálkami nebo pozitivními recenzemi. První díl Elity už jsem měla nějakou dobu doma, tak jsem se rozhodla sáhnout i po pokračování a využila slevy u Albatrosu a koupila si tyto tři knížky.

Harry Potter and the Philosopher's Stone | The Shadowhunter's Codex
Dvě knížky v angličtině. Harryho Pottera jsem chtěla mít v angličtině, ale neplánovala jsem si ho hned tak koupit, jenže to bych nemohla jít do knihkupectví, kde jsem prostě neodolala a knížku si koupila. Kodex Lovců stínů  mi prostě doma nesměl chybět, protože jde o jeden z mých nejoblíbenějších světů. 

Píseň krve | Kostičas
A nakonec dvě knížky od Hostu, koupené v Knihkupectví u Mobi. Viděla jsem, že jsou zlevněné a Píseň krve byla jen za 146 Kč, tak proč to nekoupit? :D

Darované:

 Jsem zlomená | Jsem rozohněná
První díl mám doma, už přečtený a dlouho jsem si brousila zuby na pokračování. Nejdřív jsem si chtěla knížky koupit sama, ale mamčin přítel si zrovna kupoval nějakou knížku, tak mi vzal tyto dvě. :)

Recenzní výtisky:

 Rudá pyramida | Hněv bohů | Rozhodující bitva

 Serafína | Past
A nakonec recenzní výtisky od Fragmentu, za které moc děkuju. Další knížky od Riordana, na které se už těším, i když tam nebude Percy. :D Draky miluju, takže Serafína byla jasná volba a nakonec Past, závěrečný díl série od Andrewa Fukudy.


    Tak tady jsou všechny přírůstky pohromadě. Docela dost... Ale uklidňuju se tím, že jsem skoro stejný počet knížek přečetla. :D Na druhou stranu, srpen bude zase chudší.

    A úplně nakonec ještě fotka drobností z Knižního vesmíru. Především jsem chtěla ten krásný přívěsek a nakonec jsem přihodila tužku s citátem od Čtyřky z Divergence, samolepku TMI a záložky, kterých není nikdy dost.  Samolepka už si našla své místo na obalu od čtečky, kde ji budu mít pěkně na očích. :)

    6 komentářů:

    1. Moc pěkné knihy! :) Na Half Wild se už nějakou dobu chystám - no, už skoro půl roku, i když doma ji mám teprve od začátku července, ale zatím se k ní nedostala. A Harry! Nedávno jsem ho celého přečetla v angličtině s těmito božími obálkami, tak doufám, že si ho také dostatečně užiješ! Stejně tak Píseň krve, je to boží kniha (a potřebuji nutně druhý díl :D). Stejně tak věci z Knižního vesmíru vypadají dost dobře, i když osobně záložky moc nepotřebuji - i tak jich mám dost. :)

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Na Harryho se moc těším, máš pravdu, tyto obálky jsou naprosto úžasné. :) Záložek mám hafo, ani je všechny nepoužívám, ale přesto bych pořád chtěla další. :D

        Vymazat
    2. znovu přečíst vsechny díli pokrevních pout hned za sebou ti zavidim taky uz to musim udělat :D cist to nekolik let je namahave :D

      OdpovědětVymazat
    3. Moc pěkné přírůstky. Určitě se pusť do První i Druhé stříbrné knihy snů, protože stojí vážně za to. Mně se první díl líbil o trochu více. Tato edice HP mě v angličtině také láká. Moc se mi líbí ty obálky, tak snad jednou.. :D

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Pustím, pustím, hned jak bude čas, už teď mě to láká si je přečíst. :)

        Vymazat

    Statistika blogu

    Používá technologii služby Blogger.
    Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti