13. září 2015

Elements book cover tag

Původní obrázek jsem našla tady.
Vítejte u mého prvního tagu. :) Už jsem se chvíli rozmýšlela o tom, že se do nějakého tagu zapojím a zaujal mě právě tento. Živly jsem byla vždy fascinována a ráda jsem si o nich vyhledávala nějaké informace, proto mi tento padl okamžitě do oka. Našla jsem ho na blogu u Casion.
Princip je jednoduchý, ke každému živlu přiřadit z vaší knihovničky nějakou obálku, která ho symbolizuje.

Oheň

Jsem rozohněná - Tehereh Mafi
Nad ohněm jsem nepotřebovala dlouho přemýšlet, okamžitě se mi vybavila tato knížka, kde vás oheň na obálce i samotný název praští do očí při prvním pohledu.








Voda

Slza - Lauren Kate
Tady jsem chvilku přemýšlela, ale opravdu jen chvilku. Přejížděla jsem očima po knížkách a spatřila Slzu, takže jsem hned věděla jakou knížku přiřadím vodě. Dívka na obálce má krásné šaty z vody. I když jsem Slzu ještě nečetla, podle toho, co vím, myslím, že se hodí k živlu i svým obsahem.







Země

Počátek - Jessica Khoury
Mou první volbou byla Rezistence, na jejíž obálce je strom, který se k živlu země taky hodí. Nakonec jsem si ale vzpomněla na Počátek a na nesmrtelnou dívku Piu obklopenou džunglí a řekla jsem si, co by se víc k tomuto živlu hodilo víc, než právě Počátek?







Vzduch

Dech - Sarrah Crossan
Vzduch je těžké na obálkách najít, i když je všude kolem nás. Najít obálku s tímto tématem pro mě byl oříšek, protože jsem se neustále snažila najít nějakou, která by se ke vzduchu hodila nejvíc. Pořád se svou volbou nejsem plně spokojená. K živlu vzduchu se tu hodí nejvíce snad název, ale i samotná obálka na mě dýchá prostorem plným vzduchu, i když paradoxně obsah knížky je pravým opakem – kyslíku tam mají nedostatek.





Co si myslíte o mém výběru? Souhlasíte se mnou? :) Pokud se vám tag zalíbil, určitě budu ráda, když se do něj také zapojíte a ráda se podívám na váš výběr obálek. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti