3. září 2015

Shrnutí | Srpen 2015

Přečteno:

  1. Crown of Midnight (e-book – 432 stran)
  2. Rudá pyramida (408 stran)
  3. Hněv bohů (352 stran)
  4. Rozhodující bitva (312 stran)
  5. Son of Sobek (40 stran)
  6. Fenomén (334 stran)
  7. Šampion (344 stran)
  8. Kořist (342 stran)
  9. Past (304 stran)
Hned na začátku srpna jsem rozečetla Crown of Midnight a to byl taky problém, proč jsem nakonec nepřečetla tolik knížek, kolik jsem plánovala. Skrz prostřední část jsem se prokousávala velmi dlouho, protože mě příběh vůbec nebavil a i když se později rozjel, ztracený čas moc dohnat nešlo. Přečetla jsem tedy celkem 8 knížek plus jednu povídku. Celkem to bylo cca 2868 stran.
Po Crown of Midnight jsem se pustila do série Kroniky Cartera Kanea, na kterou jsem si brousila zuby dlouho. Celá série mě mile překvapila a Rick Riordan opět nezklamal.
Pak jsem se pustila do Son of Sobek, což byla otázka chvilky tuto povídku přečíst. Jedná se o crossover mezi Kronikami Cartera Kanea a Percym Jacksonem. Oba hrdiny mám ráda a jejich setkání bylo plné zvláštností, humoru a bylo nezapomenutelné. Vrhla jsem se i do čtení 2. části o setkání Annabeth a Sadie, ale zatím jsem skončila na mrtvém bodě někde v půlce, takže snad příští měsíc ji dočtu. :D
Fenomén a Šampion pro mě byli samozřejmostí, když už jsem četla první díl – Legendu. O této sérii jsem musela uvažovat ještě dlouho po přečtení a do teď na ni musím myslet, přemýšlet co by kdyby... Jednoznačně jedna z nejlepších sérií, co jsem kdy četla. Pak jsem dokončila sérii Hon díly Kořist a Past. První díl byl zajímavý a nápaditý a já chtěla vědět, jak to dopadne a musím uznat, že autor předčil má očekávání, několikrát mi během knížky vyrazil dech. Kolikrát už jsem si myslela, že řekl konečně pravdu, aby se následně ukázalo, že to pravda vlastně nebyla, až už jsem nevěděla, co si myslet.
Nejlepší knížka pro mě rozhodně byla Šampion, i když ostatní byly taky skvělé, měly co nabídnout a já si jejich čtení užila. Ale Šampion byl a stále je něco nezapomenutelného, převážně se jednalo o trochu smutnější, depresivnější a vážnější téma, ale právě tím si mě Šampion tolik získal. Díky spletitému příběhu, množství dobrodružství, nejisté budoucnosti jak Republiky, tak hlavních postav. A hlavně díky vztahu June a Daye. Byla to pro mě knížka s naprosto emočně vyčerpávajícím dějem a ještě více vyčerpávajícím koncem.

Co se týče nejhorší knihy, tak tu nemůžu vybrat žádnou, protože mě tento měsíc ani jedna vyloženě nezklamala, nenaštvala, nezdnudila. Všechny byly něčím výjimečné, některá lepší, než jiná, ale všechny skvělé.

Koupené knížky:

Tento měsíc jsem se trochu uskromnila, koupila jsem si jen tři knížky, všechny v angličtině.

I Am Number Four - Pittacus Lore
Film zbožňuju už od jeho premiéry, ale jelikož knížky nikdy nevyšly u nás, nedostala jsem se k nim a slovensky se mi číst nechtělo. Nedávno jsem ale znovu viděla film a neodolala jsem. Vybrala jsem si filmovou obálku a když mi knížka dorazila domů, byla jsem mile překvapená, že uprostřed je i pár fotek z filmu. Už se těším, až si ji přečtu a jsem zvědavá, jestli se mi bude líbit.
Heir of Fire - Sarah J. Maas
První dva díly mám za sebou jako e-booky a, vlastně ani nevím proč, chtěla jsem mít třetí díl doma v papírové verzi. A jsem nadšená, obálka je krásná, bílá barva se mi bude hezky vyjímat v knihovničce a můžu při čtení zkoumat mapu světa, o kterém autorka píše.
A Court of Thorns and Roses - Sarah J. Maas
Když už jsem si teda kupovala Heir of Fire, padla mi do oka i další kniha od Sarah J. Maas. Viděla jsem nějaké recenze, veskrze pozitivní, a navíc téma krásky a zvířete mám ráda, takže jsem zvědavá, jak se s tím autorka popere. Obálka vypadá krásně i na fotkách, ale řeknu vám, že ve skutečnosti je ještě krásnější a z naprosto skvělého materiálu. :)

S počtem přečtených knížek to opravdu mohlo být lepší, hlavně jsem chtěla číst i povinnou četbu, ale přišlo září a já zjistila, že s ní nijak nepokročila. (Ale slibuju, že to napravím. :D ) Koupených knížek taky nebylo hodně, ale jsem z nich maximálně nadšená a spokojená, vlastně se nemůžu dočkat, až si je všechny přečtu.
A co vy, co jste si v srpnu pořídili? :)

1 komentář:

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti