31. října 2015

Halloweenský knižní hop 2015

Hop pořádá Vendea :)
Dnes je tu konečně konec dalšího měsíce, den, kdy mají svátek mrtví, ožívají strašidelné příběhy a v Americe děti chodí v kostýmech od domu k domu. U nás je ale čas na Halloweenský knižní hop! :)
Při této příležitosti máte šanci zúčastnit se několika soutěží a vyhrát krásné ceny. Odkazy na blogy, které je pořádají, najdete pod článkem. :)
U mě máte možnost si zasoutěžit celkem o 6 knih. :) Pět jich věnovalo nakladatelství Fragment (3 knihy ze série Kroniky Cartera Kanea, Hon a Serafínu), kterému ještě jednou děkuji, a jednu knížku jsem věnovala do soutěže já (Předběžné varování).

Celkem budou 4 vítězové a bude se soutěžit o tyto balíčky:
Balíček č. 1
Balíček č. 2
Balíček č. 3 
Balíček č. 4














Pravidla:
  • Soutěž bude probíhat od 31.11. do 11.11. do 23:59.
  • Soutěž je pouze pro Čechy.
  • 12.11. vylosuji vítěze, kteří pak budou mít 48 hodin mi odpovědět na mail, pokud se tak nestane, vylosuji někoho jiného.
  • Výherce vylosuji pomocí random.org

Pokud se chcete zúčastnit, napište mi do komentářů:
  • Jméno (přezdívku)
  • E-mail
  • Blog (Není podmínkou, jen se ráda na vaše blogy podívám.)
  • O který balíček chcete soutěžit? (Samozřejmě můžete o všechny.)
  • Nejlepší kniha, jakou jste letos četli?
Nepovinné vstupy:
Pokud jste mým pravidelným čtenářem, pod jakým jménem můj blog sledujete? +1 vstup


Tak a to je všechno, přeji vám hodně štěstí v soutěži. :)
A teď si můžete odhopkat zasoutěžit na ostatní blogy. :)


62 komentářů:

  1. Lucy Lillianne
    luculi@seznam.cz
    lucy-lillianne.blogspot.cz
    pouze 2, ostatní už mám :-)
    těch je více, asi Nespavost, Královna Tearlingu, Kroniky železného druida apod...
    sleduji jako Lucy Lillianne (Luciina zašívárna)

    OdpovědětVymazat
  2. Alesh
    lair-of-books@email.cz
    lair-of-books.blog.cz l Bohužel nyní nejsem moc aktivní.
    všechny
    To je hodně těžký, asi Nejtemnější hodina - Barbara Erskinová, ale také se mi moc líbila Panenka - Mo Hayder a Hříšnice - Tess Gerritsenová.

    OdpovědětVymazat
  3. Markéta Čechurová (líná vymýšlet přezdívku)
    maggie611@centrum.cz
    black-anchor.blog.cz
    Jakožto velká čtenářka Ricka Riordana 1. :D Ale i Serafinu si chci přečíst, ostatní knihy neznám, ale určitě jsou taky skvělé.
    No, to bude těžké, určitě Harry Potter od J.K.Rowling, Fredrik Backman - Muž jménem Ove, Andrew Motion - Návrat na ostrov pokladů... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zdeněk Dvíže
    z.dvize@seznam.cz
    balíček č.1 a č.2
    Píseň krve, Písečný muž, Pouštní kopí a Pohanský pán

    OdpovědětVymazat
  5. Přezdívka: Melinda
    E-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com
    Blog: http://books-postcards-geocaches.blogspot.cz
    O který balíček chcete soutěžit? (Samozřejmě můžete o všechny.) O číslo 1
    Nejlepší kniha, jakou jste letos četli? Marťan. Jednoznačně :) Hrozně mě bavila všechna ta věda, Mark je jednoznačně nejcharismatičtější knižní postavou na světě a hrozně moc jsem mu držela pěsti :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dominika Sedláčková
    domca.se@seznam.cz
    balíčel č. 2 a č. 3
    Nikdykde (Neil Gaiman), Pekelná šleha (Martin D. Antonín) Hedvábník (Robert Galbraith), Démon z East Endu (Petra Slováková), Mlýn na mumie aneb převratné odhalení komisaře Durmana (Petr Stančík). Omlouvám se, ale nešlo vybrat jen jednu knihu :D

    OdpovědětVymazat
  7. Kikizubik
    kikizubik@seznam.cz
    balíček č.1, č.2 a č.3
    Nejlepší kniha, co jsem letos četla? Tohle vím jistě . Bylo to kniha Deset malých nadechnutí :3 Ta kniha mě úplně pohltila.

    OdpovědětVymazat
  8. Kristýna Kaderová
    kakristyna@seznam.cz
    kristynakaderova.blogspot.cz
    O první
    To je dost těžké, ale asi Všechny malé zázraky

    OdpovědětVymazat
  9. 1. Adelle
    2. aderos1@atlas.cz
    3. worldofbooks-adelle.blogspot.cz
    4. Balíček č. 1 :)
    5. To jako mám vybrat jen jednu? :D Líbilo se mi Hledání Aljašky.

    OdpovědětVymazat
  10. 1. Elis
    2. EliskaR1@seznam.cz
    3. http://nasknizni-svet.blogspot.cz/
    4. Balíček 1 nebo 3.
    5. Těch knih bylo víc, ale asi se mi nejvíc líbila Esej o tragédii.

    OdpovědětVymazat
  11. 1. Šárka
    2. suchardovasarka@seznam.cz
    3. http://readersari.blogspot.cz
    4. Balíček č. 1, č. 3 nebo č. 4.
    5. Nástroje Smrti: Město z kostí a Město z popela .. ke třetímu jsem se ještě nedostala.
    (6.) Sleduji tě pod jménem Šári Suchardová

    OdpovědětVymazat
  12. Mirka Š.
    miuka12@seznam.cz
    balíček č. 2
    Je toho hodně, ale třeba Vila na Sadové

    OdpovědětVymazat
  13. 1. Rinoa
    2. d.nka@seznam.cz
    3. http://stripky-pribehu.blog.cz
    4. Balíček č. 2, 2 a ještě jednou 2! Prostě Gaiman. :D Ale Serafína taky nezní zle. :)
    5. Nejlepší knihou, kterou jsem tento rok četla, je pravděpodobně kniha oceněná Pulitzerovou cenou - Jsou světla, která nevidíme. Opravdu stojí za to přečíst.

    OdpovědětVymazat
  14. 1,SeaBook
    2,seabook04@gmail.com
    3,seabooklook.blogspot.cz
    4, o 1. nebo 2. :)
    5,No tak to je strašně moc těžké,protože tento rok je jako ušitý na nejlepší knihy,pokud ti to nevadí napíšu ti jich tady více- Zavržený+Crescendo,Chlapec v kufru,Selekce,Nemilovaní,Bílý Kůň,Hledání Aljašky,Eleanor a Park,21.Dem,První Láska,Čas Mezi Námi a mohla bych pokračovat :-D :)
    Sleduji jako Seabook :)
    VeselýHalloween :)

    OdpovědětVymazat
  15. • Nessa
    • Sara.Kopalova97@seznam.cz
    • http://knizni-putovani.blogspot.cz/
    • Balíček č. 1. a 2.
    • Bestiář Harryho Pottera, Rudá jako rubín, Legenda a Život jedna báseň...:)
    • Nepovinné - GFC: Nessa Black

    OdpovědětVymazat
  16. - Tereza Mikulová
    - mite1@seznam.cz
    - http://mikulovatereza.blogspot.cz/
    - Kromě čtvrtého balíčku žádnou z knih nemám doma, takže tedy 1., 2. a 3. :)
    - Myslím si, že jako nejlepší knihu, kterou jsem letos četla, bych mohla označit Řekni lituji od Michaela Robothama. :)
    - Nepovinné: Pravidelným čtenářem - Tereza Mikulová

    OdpovědětVymazat
  17. 1) Wer.
    2) veronika.kubecova@seznam.cz
    3) http://wer-books.blogspot.cz/
    4) Balíček č. 1
    5) Letos jsem bohužel neměla na knihy takové štěstí, ale velmi se mi líbily knihy Vražedná léčba a Čtyřka: Divergentní povídky. :)

    + GFC: Veronika Kubecová

    OdpovědětVymazat
  18. Milunka21
    piesse15@seznam.cz
    Je mi to jedno,nechám to na tobě :-)
    Je jich hodně ale asi nej letos budou Květy z půdy :-)

    sleduju jako Eva Vlášková

    OdpovědětVymazat
  19. Mademoiselle Dee
    dannii-pracharova@seznam.cz
    nemáám :-))
    1 a 3
    Hmm, tak to bude Krycí jméno Verity, můžu vřele doporučit! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Michelle
    mmichalikova13@gmail.com
    www.podmysimikridly.blogspot.cz
    všechny:)
    Tajemství letního odpoledne - Kate Morton

    OdpovědětVymazat
  21. Kate
    blazkovakate@seznam.cz
    http://bkate6.blogspot.cz/
    Nejlépe 3 nebo 4 :)
    Asi Příliš mnoho Kateřin od Johna Greena :)
    Sleduji te jako Kate.

    OdpovědětVymazat
  22. kája14
    kaja.var@seznam.cz
    balíček č. 2 nebo 3
    J. R. R. Tolkien - Hobit aneb...

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj,
    jmenuji se Iva, alias 1v8na
    můj mail je 1v8na@seznam.cz
    nemám tedy přímo blog, ale kanál na YT - https://www.youtube.com/channel/UCMkH3hyogXKydU4lmdzpToA

    líbila by se mi výhra číslo 2 a nebo 3:
    Sleduji tě pod jménem Ivana Dudeková
    a nejlepší knížka, kterou jsem letos četla? To jsou minimálně tři a to celá série Milénium :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, jmenuji se Michaela Barthová, můj blog je www.siraelxy.blogspot.cz, mail: siraelxy@gmail.com
    Nejlepší knížka? Asi V sedých tónech.

    OdpovědětVymazat
  25. Adri
    adriana.gombalova@seznam.cz
    www.all-is-magic.blog.cz
    2. a 4. balíček
    Lazarovy ženy. A taky Sofiina volba. Nemůžu se rozhodnout :D
    + sleduji - Adri Gom :)

    OdpovědětVymazat
  26. Katniss Lavender
    kikkina@seznam.cz
    katcinabibliotheka.blogspot.cz
    Každý balíček by mi udělal radost, ale největší ten s číslem 2
    Než jsem tě poznala do Jojo Moyes
    Sleduji jako Katniss Lavender

    OdpovědětVymazat
  27. Amberk
    levhardice@seznam. cz
    Nemám
    Jakýkoliv :)
    Konečně jsem se dostala k Obraz Doriana Graye po filmu a bylo to zajímavé

    OdpovědětVymazat
  28. Ygritte
    chrisgirl05@seznam.cz
    blog nemám :(
    nechám se překvapit :)
    série Cizinka od Diany Gabaldon, Marťan - Andy Weir

    OdpovědětVymazat
  29. Kitty Krásová
    kittykitty1@seznam.cz
    balíček č.1 a č.2
    nejlepší: Květy z půdy, Řekni vlkům že jsem doma

    OdpovědětVymazat
  30. Scribbler
    dreamer-scribbler@seznam.cz
    http://dreamer-scribbler.blogspot.cz
    balíček č. 1 nebo č. 2
    Čas mezi šitím a žhavá novinka Krycí jméno Verity - nemůžu si vynachválit.

    OdpovědětVymazat
  31. 1) Ailin
    2) elenyaindil@seznam.cz
    3) http://elenyaindil.blogspot.cz/
    4) Hrozně moc bych byla ráda za balíček č.1 ( a ne proto, že tam je nejvíc knih) a pak bych uvítala i bal. č. 4
    5) Uf. Letos? Bajky Barda Beedleho, První, Zaklínač, Nové jaro, Světlo elfů, Zlatý Kompas....je jich vážně hrozně moc :).
    6) Sleduji Tě pod jménem Lucie Čermáková

    Mnohokrát děkuji za soutěž, je skvělá! :). Tyhle všelijaké hopy mám moc ráda, vždycky narazím na zajímavé blogery, které jsem do té doby neznala :). Máš krásný blog. Přeji Ti hezký den!

    OdpovědětVymazat
  32. 1. Annie
    2. Anethka20@seznam.cz
    3. www.read-me-annie.blogspot.cz
    4. Určitě balíček č. 2! :3
    5. Květy z půdy - bezkonkurenčně <3
    6. Anethka20

    OdpovědětVymazat
  33. The Lizz
    eliska-krizova@seznam.cz
    rainbow-bookshelf.blogspot.cz
    balíček č. 2:)
    Čemu jsem věřila

    OdpovědětVymazat
  34. Barča
    balokoc@seznam.cz
    Nejvíc bych stála o 2., ale udělala by mi radost jakákoli kniha :)
    Rozhodně nejzábavnější byl Labyrint a Selekce, ale krásné bylo i Než jsem tě poznala :)

    OdpovědětVymazat
  35. C.ind.ere.lla
    C.ind.ere.lla@seznam.cz
    http://c-ind-ere-lla.blog.cz
    balíčky č. 2 a č. 4
    Strašně nemám ráda tuhle otázku. :D Nerada se rozhoduju jen pro jednu knížku, protože jich vždycky přečtu tolik, které stojí za zmínku... Ale pokud si mám vážně vybrat jen jednu, pak Osamělost prvočísel

    OdpovědětVymazat
  36. Markétt
    markettt17@gmail.com
    Budu ráda za každý balíček... :)
    Nejlepší za tento rok byl pro mne zatím Muž jménem Ove. :) Skvělá kniha!
    GFC- Markett

    OdpovědětVymazat
  37. Dominik
    suomak@seznam.cz
    Balíček č. 1 a č. 4
    Hybrid

    OdpovědětVymazat
  38. Mrs Jungová
    rossettinks@gmail.com
    http://mrs-jungova.blogspot.cz
    č. 1, č. 3 nebo č. 4
    Nejlepší... myslím že Pět od Ursula Poznanski :-)

    OdpovědětVymazat
  39. 1. Nienna
    2. nicoledockalikova@gmail.com
    3. www.chciodzivotavic.blogspot.cz
    4. 1 nebo 4 :)
    5. Myslím, že jako každý knihomol nedokážu říci jenom jednu nejlepší knihu :D Určitě jsou to knihy od Nicholase Sparkse a Johna Greena :) Potom to je ještě kniha Gabrielovo inferno :) ale určitě to nejsou zdaleka všechny :)
    Sleduji tě jako Nicole Dočkalíková

    OdpovědětVymazat
  40. 1- Erný
    2- andy.pavlicek@seznam.cz
    3- my-beloved-books.blogspot.cz
    4- 1, 4
    5- Hmm, buď kniha od Sarah J. Maas - A Court of Throns a Roses a nebo OTKA od Kody Keplinger. :)

    OdpovědětVymazat
  41. moncik.11@seznam.cz
    Tak nějak všechny kromě 3, ale nejraději bych samozřejmě Gaimana <3
    Těžko říct, byla jsem vodvařená z konce Chaos Walking, tu trilogii jsem měla fakt moc ráda... A z toho, co jsem četla nově (a začala číst novou sérii), tak Silber:P

    OdpovědětVymazat
  42. - Leontýnka :)
    - polackovakaja@seznam.cz
    - balíčky 1, 3, 4
    - nejlepší... pravděpodobně Bouře mečů, Andělé a démoni nebo Dlouhá trnitá cesta z pekla :3

    OdpovědětVymazat
  43. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  44. 1. Akemi
    2. bianca7@seznam.cz
    4. V lese visí anděl
    5. Balíčky se mi líbí všechny :)
    GFC: Akemi

    OdpovědětVymazat
  45. 1. Ivcca
    2. ivcca.k@gmail.com
    3. obsessed-with-books.blogspot.com
    4. Balíček 1, 3 a 4 :)
    5. Marťan a Policiie

    GFC: Ivcca

    OdpovědětVymazat
  46. keri
    keri.H@seznam.cz
    keri-h.webz.cz
    O balíček č. 1 a balíček č. 2
    Tak na to, jaká je nejlepší kniha, co jsem letos četla je těžká odpověď, ale asi bych řekla, že to byla kniha Doktor chodí tiše od M. Palmera

    OdpovědětVymazat
  47. 1. MooX
    2. lenisek01@gmail.com
    3. http://imoox.blogspot.cz
    4. Balíček č. 2 :)
    5. Mistborn: Finální říše - Brandon Sanderson
    GFC: MooX

    OdpovědětVymazat
  48. Katy
    kaatyy.chan@gmail.com
    http://katys-bookshelf.blogspot.cz/
    Tak hlavně o jedničku :) Ale aj o trojku a čtyřku :)
    Tři kamarádi! No dobře, to byla moje první myšlenka, ale když nad tím přemýšlím, možná Malý Princ? Protože byl taky dokonalý... :3
    A sleduju blog pod jménem Katy chan :)

    OdpovědětVymazat
  49. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  50. Tessinajks
    tess.cz@seznam.cz
    balíček č. 2
    Zmizelá
    Tessinajks

    OdpovědětVymazat
  51. Lily black
    paja.syruckoba@seznam.cz
    www.bookthiefka.blogspot,cz
    Balíček č. 1 nebo č. 2
    Kostičas

    OdpovědětVymazat
  52. Niky
    nikola.krcova@seznam.cz
    o balíček č. 4
    Skleněný trůn
    +sleduju blog jako Nikola Krčová

    OdpovědětVymazat
  53. Eliz
    majda.fiedlerova@gmail.com
    walletofinfinity.blogspot.cz
    Balíček č. 1
    Hm... To je těžké! Asi Silo nebo Scarlet. :)
    Sleduji jako Magdaléna Fiedlerová

    OdpovědětVymazat
  54. Maggie
    MaggieLoren@seznam.cz
    everybodywithread.blogspot.cz
    Balíček č. 1
    To je velmi těžké, protože tento rok jsem zatím četla knihy, které se mi většinou hodně líbily. Nakonec jsem však vybrala knihu Jamaica Lane :)

    OdpovědětVymazat
  55. 1. Megi
    2. megi-d@seznam.cz
    3. megi-a-knihy.blog.cz
    4. Všechny :D
    5. Město z popela a Město ze skla - tuhle sérii prostě zbožňuju :3

    OdpovědětVymazat
  56. 1. Vendea
    2. vendeadreams@gmail.com
    3. vendeadreams.blogspot.com
    4. o 1,2 a 4
    5. Red Queen od Victorie Aveyard, i když jí na paty šlape The Darker shade of magic od V.Schwab
    6. GFC - Katherine Vendea

    Díky za účast v hopu! :)

    OdpovědětVymazat
  57. Lady McFly
    Anuska.33@seznam.cz
    Můj je už nějakou dobu neaktivní, ale pokud by ses chtěla podívat: ladymcfly-books.blogspot.cz :)
    Nechám se překvapit, jaký mi (samozřejmě v případě výhry) vybereš :)
    Fůůf, tak to bude těžké přemýšlení. Pravděpodobně ale kniha 1984 od G. Orwella, kterou jsem si už dlouho chtěla přečíst, k čemuž mě však dohnala až povinná četba. Díky za ni! :)

    + sleduji jako Lady McFly

    Jinak moc díky za HOP, je skvělé jak se blogeři umí spojit a dělat nám, čtenářům jejich blogů, tak hromadnou radost a bavit nás soutěžemi! :)

    OdpovědětVymazat
  58. Ahoj:)

    Wayll
    wayllcuonsach@gmail.com
    http://wayllsbookstore.blogspot.cz/
    1 nebo 2:)
    Sakra, to je těžké :D Letos čtu hlavně hodně knížek k maturitě a z těch mě dostal Obraz Doriana Graye. Dokonalá knížka byla i Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe :)

    Díky za soutěž a užij si zbytek podzimu! :)

    OdpovědětVymazat
  59. Honzik
    honzinac01@seznam.cz
    http://mybookishimagination.blogspot.cz/
    Chtěl bych vědět, co všichni mají na tom Riordanovi, od Gaimana jsem četl jen Hvězdný prach a zajímá mě i víc z jeho tvorby a Serafína může být hodně dobrá. Z toho vyplývá balíčky č. 1, 2 a též 3
    Proč vy nás v těch soutěžích vždycky mučíte nejlepší knížkou v roce :D Ale rozhodně mezi ty největší skvosty patří Kostičas (na Vidořád se už chystám, mám ho doma - je je jéééj), pak mě dost překvapilo Šepotání a Skleněný trůn a z né fantasy je to Krycí jméno Verity.
    Přes GFC sleduji jako Jan Hader

    OdpovědětVymazat
  60. M*.
    safrova.m@gmail.com
    Balíček č. 2 a č. 4 :-)
    Teeda, to je těžké, ale moc se mi líbí Obraz Doriana Graye.
    Přes GFC sleduji jako M Š.

    OdpovědětVymazat
  61. Nemetona
    elis.kralik@centurm.cz
    Balíček č.1, č.2, č. 3 a č. 4 - všechny jsou krásný a já přečtu opravdu snad každou knihu co se mi dostane do spárů :D
    skvělých knih, co jsem letos přečetla bylo moc,moc a moc a vybrat jen jednu mi trhá srdce. Ale mám moc ráda autora John Saul - Nemilovaní (fakt moc povedený), ale určitě i Třetí hrob přímo před nosem a báječná byla i Perunova krev a takhle bych mohla pokračovat dál a dál :D

    OdpovědětVymazat
  62. Ada W.
    ada.jack@seznam.cz
    http://ada-book-review.blogspot.cz/
    č. 1 a č. 3 :)
    Rudá jako rubín :) Miluju celou tuto sérii! :)

    v pravidelných čtenářích jako Ada W.

    OdpovědětVymazat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti