5. října 2015

Měsíční shrnutí | Září 2015

Vítám vás u měsíčního shrnutí a hned začnu s knížkami, které jsem za září přečetla.
Serafína: Příběh draků (352 stran) | I Am Number Four (374 stran) | Láska jako z filmu (264 stran)

Ano ano, není to zrovna velké číslo, vlastně je to na mě opravdu málo a skoro se stydím, že jsem přelouskala jen tři (a jednu necelou) knížky. :D Dohromady to bylo 990 stran. Mohla bych to shodit na školu, ale přesnějším důvodem, proč jsem nepřečetla víc knížek, bylo to, že jsem si spíš snažila opět přivyknout jinému režimu. Bylo těžší si zase zvyknout na to, že mám méně volného času. Když jsem pak překročila tu pomyslnou hranici, přizpůsobila se, najednou tu byly dva týdny neustálých testů a písemek, což vedlo jen k tomu, že jsem přežívala ze dne na den a o víkendu spíš odpočívala. (Takže ano, je to vlastně moje chyba. :D )
Měsíc jsem začala se Serafínou, se kterou jsem strávila pár dní, ale nebýt občas nudných pasáží, bylo by to mnohem méně. Každopádně, celý můj názor si můžete přečíst v recenzi. Pokračovala jsem knihou  I Am Number Four, na kterou recenzi akorát sepisuji. Kniha se mi líbila mnohem víc, než film, hlavně proto, že obsahovala mnohem více informací o planetě Lorien a spoustu dalších, které mi najednou po dočtení ve filmu chyběly. Přesto ale mám film pořád ráda a vždy si ho s chutí znovu pustím. Poslední knížka, kterou jsem přečetla, je Láska jako z filmu a musím říct, že to byla opravdu skvělá oddechová knížka, která mi zabrala jen jeden den, protože jsem ji nedokázala odložit. Doporučuji všem, kdo mají rádi romantické filmy, celý můj názor najdete zde.
Tyto 3 knížky mi zabraly asi 2 týdny. Ty další dva jsem strávila čtením 3. dílu Throne of Glass – Heir of Fire. Za září jsem přečetla většinu a posledních cca 100 stran jsem dočetla na začátku srpna, tak knížku zařadím až do dalšího shrnutí. Strašně mě mrzí, že mi tak úžasná knížka zabrala tolik času, ale ne vždy jsem měla náladu číst, natož v angličtině, tak se mi to trochu protáhlo. Přesto je ale Heir of Fire jedna z nejlepší knížek, co jsem letos přečetla.

Tak už opusťme přečtené knížky a pojďme se podívat, které mi přibyly do knihovničky. Tam už to je o něco veselejší. :)
Throne of Glass | Crown of Midnight
První dvě knížky jsem vyhrála u Kath, za což jsem nesmírně ráda :)
Queen of Shadows | The Assassin's Blade
Další dvě knížky jsem si koupila sama. Na Queen of Shadows jsem se těšila nesmírně dlouho, už jen ta obálka je naprosto nádherná. Začala jsem ji zrovna číst a i když nejsem daleko, stejně jsem už nadšená. :D A pak je tu soubor povídek k sérii Throne of Glass, tak snad se ke knížce dostanu brzo, protože už se na ni taky moc těším. :)
Skleněný trůn | Vražedná léčba
Opět Sarah J. Maas, a tentokrát Skleněný trůn v češtině. :D Objednávala jsem si 3. díl Labyrintu u buxu a neodolala jsem a koupila si i Skleněný trůn, i když další díly si určitě už kupovat česky nebudu. :)
Scarlet | Cress
Poslední dvě knížky, které jsem si koupila. Už před dlouhou dobou jsem četla Cinder a k dalším dílům jsem se pořád nemohla dostat, tak jsem si řekla, že to napravím, pořídila jsem si tyhle dvě krásky a už se těším, až si všechny tři díly přečtu. (Snad to bude brzo. :))
A úplně poslední knížkou je Láska jako z filmu, kterou jsem obdržela jako recenzní e-book od Knihcentra.
Ještě všechny knížky pohromadě. Není to příliš velká kupa, ale hlavní je, že jsem z nich naprosto nadšená. Taky jste si všimli, že tu je příliš mnoho knih od Sarah J. Maas? :D Díky bohu, že už mám doma všechny její knížky, protože už bych byla nejspíš přilepená na netu a hledala, kde sehnat další. :D

3 komentáře:

  1. skoda, ze knizky v nedavam, chtela bych si precist I am number four

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ještě můžeš sáhnout po slovenském vydání :)

      Vymazat
  2. Po Serafíně už delší dobu pokukuji, ale zatím se mi před ní vždy něco dostalo. :) Nezbývá než tiše závidět, nádherné anglické knihy ke skleněnému trůnu. :O :)
    Všechny knihy v článku znám...bohužel jsme nečetla, takže bych měla co napravovat! :)

    OdpovědětVymazat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti