9. října 2015

Shadowhunters | První trailery k seriálu

Vítám vás u trochu netradičního článku, ve kterém se s vámi chci podělit o své názory k prvním ukázkám dlouho očekávaného seriálu Shadowhunters. Svět, který stvořila Cassandra Clare a neustále ho rozšiřuje a přidává nové příběhy, se stal jedním z mých oblíbených světů, kam ráda utíkám od reality. Mám mnoho oblíbených knih a sérií, ale právě Nástroje smrti jsou jednou z těch nejvíc nejoblíbenějších. Často listuji v knížkách a pročítám si pasáže, které mě něčím okouzlily. Můj pokoj zdobí runy a spoustu dalších maličkostí, které se ke knížkám vztahují. Proto, když bylo oznámeno, že se bude natáčet seriál, úplně od začátku, byla jsem nadšená. Mé nadšení ale následně vystřídal skepticismus, když jsem čekala na vyhlášení jmen herců, které obsadili. Bála jsem se, aby nevybrali někoho, kdo se mi nebude líbit a kdo tím pádem naruší mé nadšení ze seriálu. Brzy se však vše opět obrátilo, když jsem viděla, jaké herce vybrali a každým dnem, každou novou fotkou či videem, jsem je zbožňovala ještě víc a teď si vlastně ani nedokážu někoho jiného představit v rolích svých oblíbených postav.
Pár měsíců jsme byli postupně zahlcováni fotkami a kratičkými videi, ale teď už je dotočená první řada. (Konečně!) Přesto si ale pořád musíme počkat na premiéru, na kterou se skutečně těším jako malé dítě. A co je hlavní, aby nám čekání bylo zkráceno, tvůrci zveřejnili první dva trailery, jeden úžasnější než druhý.
Nejspíš jste videa viděli už na sociálních sítích, stejně vám chci sdělit svůj názor, potřebuji se totiž vypsat z mého nadšení a podělit se o něj s vámi. :)
Dokonalá hudba, epické scény (ne, nepřeháním to :D). Teaser trailer je podle mě opravdu vydařený a obsahuje spoustu odkazů a symbolů, a některé třeba rozpoznají jen opravdoví fanoušci. Můžete si všimnout run, které se objevují u postav, Clary a typická andělská runa, Jace s runou nebojácnosti, Izzy a runa pro přesnost, nebo třeba Alek s runou lásky s Jacem a Magnusem v pozadí. Všimnout si můžete i ptáků, když Jace seskakuje dolů, kteří jsou symbolem rodu Herondalů. Luke a měsíc v úplňku, Simon a krev (i když jsem byla překvapená, že z něj bude upír už v první sérii). Rozhodně mě tohle video navnadilo ještě více, protože je vidět, že si s ním dali tvůrci práci a vymysleli ho naprosto dokonale. Přiznávám, že jsem ho viděla už nespočetně krát (jsem vážně cvok do Nástrojů smrti).
A zrovna před chvíli se objevilo druhé video, kde už vidíme přímo scény ze seriálu. Je poznat, že se některé věci opravdu pozměnily a něco se v knížkách nestalo, ale tak žádný seriál nebo film se přímo neřídí předlohou. Trailer mě okouzlil, navnadil ještě víc. A taky zrušil všechny mé pochybnosti ohledně Dominica jako Jace. Stačilo pár vět a myslím, že se do své role opravdu hodí. :) A nejen on, ale všichni herci. Každopádně, jsem zvědavá na první díl, jestli budu stále tak nadšená, nebo ještě více, pokud to je možné. :D Nepochybuji o tom, že nás čeká parádní jízda v temném a strašidelném prostředí, do kterého se tvůrci nebáli přidat opravdové stvůry (ne jako toho směšného psa ve filmu). Snad se brzo objeví další upoutávky (tyhle se mi nejspíš brzy okoukají, když si je budu přehrávat stále dokola :D).
Jaký je váš názor na první ukázky? Taky se tak moc těšíte na seriál? 

1 komentář:

  1. doufam, ze z toho serialu neudelaji nejakou silenou splacaninu

    OdpovědětVymazat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti