12. listopadu 2015

Halloweenský knižní hop 2015 – Vyhodnocení

Halloween už dávno skončil a stejně tak skončilo i naše hopkání. U několika bloggerů jste měli možnost si zasoutěžit o krásné ceny a snad se na vás i usmálo štěstí. :)
Co se týče soutěže u mě na blogu, zúčastnilo se vás přesně 60, což je opravdu nádherný počet a udělali jste mi radost. :) Ráda jsem si přečetla, jaké knihy na vás v tomto roce udělaly dojem, šlo o vskutku různorodou směsku žánrů, a nechala jsem se vámi inspirovat a několik titulů si určitě s radostí přečtu. :)

Ale ať už to zbytečně neprotahujeme, určitě jste zvědaví, kdo vyhrál. :) Všem výhercům jsem už poslala maily (a snad vám také dorazily :D ). Z vašich komentářů jsem sestavila celkem 4 seznamy, každý na jeden balíček, takže jsem losovala každého vítěze zvlášť ze čtyř seznamů. :)
A kdo jsou tedy vítězové?

Kroniky Cartera Kanea od Ricka Riordana vyhrává:

Předběžné varování od Neila Gaimana vyhrává:

Serafínu – Příběh draků od Rachel Hartman vyhrává:

3. díl série Hon – Past od Andrewa Fukudy vyhrává:
Všem moc gratuluju a budu se těšit na vaše odpovědi na maily. :) Vy, co jste nevyhráli, nezoufejte, tohle určitě nebyla poslední soutěž. :)

Všem vám přeji krásný zbytek dne. :)

3 komentáře:

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti