15. listopadu 2015

Shrnutí | Říjen 2015

Půlka listopadu už je pomalu pryč a já se teprve dostávám ke shrnutí za minulý měsíc. Každý den jsem to přesouvala na ten další a tak to také dopadlo, ale tento víkend jsem si našla konečně chvilku klidu a chuti k psaní.

Říjen byl o mnoho lepší než září, co se tedy týče přečtených knih. Začátek měsíce se opět velmi táhnul a opravdu už jsem si myslela, že skončím ještě hůř, než předchozí měsíc. To jsem přečtla 3 knihy, tentokrát jsem se ale dostala na 9. :)

První tři dny jsem dočítala 3. díl Skleněného trůnu Heir of Fire a hned poté se vrhla na pokračování s názvem Queen of Shadows. Pokaždé si říkám, že další díl prostě nemůže už být lepší, ale stejně se pokaždé pletu a autorka mě nakonec překvapí. 4. díl se mi z celé série líbil nejvíc, zatím, třeba ho 5. díl předčí (už aby byl na světě!). Během čtení série jsem plánovala i její re-reading, protože mě opravdu zaujala, zalíbila se mi a začala jsem ji zbožňovat, ale po dočtení 4. dílu už se chystám jen na re-reading posledních dvou dílů, ty první dva mi totiž přijdou jako z úplně jiného světa a vůbec se mi do nich nechce, a to jsem z nich byla kdysi tolik nadšená.

Dvě třetiny měsíce byly pryč a já za sebou měla jen dvě knihy. Naštěstí pak přišlo volno a já se opřela do čtení, Původně jsem se v době prázdnin chtěla zúčastnit CooBoo read-a-thonu, ale nakonec se mé plány změnily, jelikož ani jedna z knížek, které jsem si chtěla v nejbližší době přečíst, nebyla od CooBoo.

Pustila jsem se do Spirit Animals, kraťoučké knížky, která mě na chvíli vrátila do dětských let, a i když nebyla určena mé věkové kategorii, docela se mi zalíbila.
Chtěla jsem si hned poté přečíst i druhý díl Spirit Animals, nakonec jsem se ale přiklonila k jiné volbě, ke knížkám, které jsem si toužila už dlouho přečíst.

Podruhé jsem si přečetla Cinder, ale jako bych ji četla prvně. Nevzpomínala jsem si skoro na nic, ani na hlavní zvraty v ději. Kupodivu jsem ale z knížky nebyla už tolik nadšená, jako prvně. Další dva díly, Scarlet a Cress, pro mě byly premiéra, a zalíbily se mi více než Cinder. Už docela chápu, co všichni na této sérii milují. :) Teď už jen netrpělivě čekám na Winter a snad si také brzo přečtu i novelu o královně Levaně.

Dále jsem se vrátila ke Spirit Animals, přečetla během jednoho dne druhý díl, který byl o trochu lepší, než ten první. Přelouskala jsem Talon, na který jste si už mohli přečíst recenzi, a nakonec jsem poslední den v měsíci završila ještě přečtením Vyvolené bohy, která se mi opravdu moc zalíbila, i když po pár dnech jsem své hodnocení trochu přehodnotila, ale stejně zůstávám u toho, že se mi kniha líbila.
Co se týče knih, které mi přibyly do knihovničky, nebylo jich mnoho. Tento měsíc jsem se uskromnila, pouze jsem čekala na nějaké balíčky, které by mi měly teprve dorazit. A pak taky nějaké peníze šly do různých knižních suvenýrů. Přesto jsem získala alespoň 4 knížky, všechno recenzní výtisky, které jsem také stačila už přečíst.

I našemu kocourovi se knížky zalíbily, asi by se také chtěl stát Spirituálním zvířetem. :)

3 komentáře:

  1. Taky se přidávám k milovníkům série Měsíční kroniky. Nic jiného jsem z tvého seznamu nečetla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné knihy :-). Já jsem teď nedávno dočetla Cinder a moc se mi líbila. Spirit Animals jsem taky četla, je to hezká série. A Talon se mi taky docela líbil :).

    OdpovědětVymazat
  3. Samé krásné knížky :) Na sérii Spirit animals jsem docela zvědavá, musím se po ní podívat :) Máš krásného kocoura, rozený model :)

    OdpovědětVymazat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti