27. prosince 2015

Vánoční knižní hop | Vyhodnocení


Sice rozdávání dárečků je už za námi, ale já pro vás i tak ještě nějaký mám. :) Podíváme se, kdo vyhrál Vánoční knižní hop.

Vaše odpovědi na vánoční tradice se mi moc líbily a byla jsem i docela překvapená, co všechno dodržujete. :D V naší rodině si totiž nikdo na tradice nepotrpí a od té doby, co už nám Ježíšek nenosí dárky, bereme Štědrý den pouze jako takovou rodinou sešlost, kdy si předáme nějaké ty dárky, popovídáme si, sníme výbornou rybí polévku, kapra a bramborový salát, a až návštěva odejde, posadíme se s rodiči k nějaké pohádce. Ke kouzlu Vánoc, pokud se to dá taky počítat za tradici, samozřejmě patří zdobení stromečku, o kterém máma básní už měsíc dopředu, ale zdobení nakonec zůstane na mně. V kuchyni ze stolu na nás kouká vánoční hvězda, na chodbě zase máme vázy s ozdobeným jehličím.
Pro mě samotnou jsou Vánoce hlavně o klidu a volnu. Jeden den se vždy sejdeme u prarodičů i se vzdálenější rodinou, jinak ale trávím spíše čas doma, zabalená pod dekou s knížkou v ruce a hrnkem čaje poblíž.
Tento rok, jako už několik předtím, se v naší obci v parku pod rozsvíceným stromečkem hrály koledy i jiné písničky od živé kapely a sešli jsme se tu v docela hojném počtu. Strašně ráda jsem byla za grog, který pořadatelé přinesli, a nesmím ani zapomenout na slivovici, které tu kolovala. Prostě nádherná vánoční atmosféra a rozhodně to stálo za to, i když jsem pak byla zmrzla jako rampouch. :)

Vás už ale bezpochyby zajímá, kdo vyhrál, že? :) Tak to tedy nebudu protahovat a jdeme se na to podívat.

Vítězem knihy se tedy stává:
Anjet

A záložky vyhrávají:

Suzanne
Milunka21

Moc vám gratuluji k výhře. Jdu poslat maily a budu čekat na vaše odpovědi. ;) Balíčky pošlu co nejdříve budu moct.

Všem jinak přeji krásný zbytek roku a všechno nejlepší do toho nového. :) Snad se brzy zase potkáme u další soutěže. :)

4 komentáře:

  1. To zpívání u stromečku s dobrým pitím muselo být hezké. Mám ráda takovéto chvilky :-)
    Gratuluju vítězkám! A přeju také všem všechno nejlepší v novém roce :-)

    OdpovědětVymazat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti