22. ledna 2016

Seriál "The 100" přichází s 3. řadou

Už je to opravdu dlouho, co skončila 2. řada vcelku populárního seriálu. V té době byla přípravy dalšího pokračování ještě v nedohlednu, ale bezpochyby byli všichni fanoušci napjatí, jak to bude pokračovat.
Natáčení pro mě proběhlo celkem v tichosti. Zatímco jsem sledovala přípravy dalšího seriálu, Shadowhunters, o kterém jsem neustále četla různé zprávy a viděla fotky z natáčení, o The 100 jsem dlouho ani netušila. Šuškalo se něco o 3. sérii, sem tam jsem viděla nějakou fotku a jednou jsem viděla datum premiéry. (Možná jsem jen nesledovala dostatek zdrojů. :) ) Přesto jsem se už nemohla dočkat, až uvidím první díl nové série, který se konečně objevil. A tak se s vámi chci podělit o pár dojmů.
Příběh nás přivádí o tři měsíce později tam, kde jsme skončili, a opět vidíme staré známé postavy. Akorát že všichni si za tu dobu prošli změnami. Někteří méně, jiní více. Někteří k horšímu, jiní zase k lepšímu. Záleží na úhlu pohledu. Musím přiznat, že z něčeho jsem nadšená nebyla a některé postavy, které jsem dříve měla ráda, se mi hned v první pár vteřinách zprotivily.
Jaspera jsem měla ráda už od první série, ale teď jsem jen vrtěla hlavou nad jeho chováním. Clarke jsem kdysi také měla ráda (hlavně protože jsem chtěla, aby skončila s Bellamym), ale bohužel na mě neudělala dobrý dojem. Díkybohu, nebyla tu zas tak dlouho. Bellamy  mě zase šokoval, ale udělal na mě pozitivní dojem. Z Licolna se stal chlápek s uniformou, což se zase nelíbilo Octavii, která je furt ta stejná „divoška“. Je tedy zřejmé, že se všichni nějak změnili, ale jen doufám, že to pro mě nebude v pozdějších dílech velký problém.
První díl je opravdu jen takový úvodní a postupně diváky seznamuje s prostředím a ukazuje jim, co vše ze za tu dobu změnilo. Nestane se tu toho tolik, ale uvidíme už krev a smrt. Co jiného taky čekat, že? Sice se po dokoukání nedostavil ten nadšený pocit, ani zběsilý tlukot srdce, ani chuť hned nutit každého, ať se na to podívá, ale líbilo se mi to. Tvůrci hned divákům ukázali pozemšťany, kterých tam snad bude v dalších dílech víc a víc. Jsem proto zvědavá, co nás čeká v dalších dílech a jaká bude hlavní zápletka. Zatím to vypadá dobře, ale nechci dělat ukvapené závěry. První dvě série se mi moc líbily, tak předpokládám, že ani tato nezklame. A taky si říkám, že bych se na seriál mohla zase podívat úplně od začátku.
Trailery slibují vskutku velkolepou podívanou. Snad to tak také bude. Aww, už se těším na další díl :3 Už aby to bylo. :) Tady se na jeden trailer můžete podívat:

První díl můžete najít volně na internetu ke stažení, české titulky jsou už také dostupné TADY. :)

A co vy, viděli jste už nový díl? :)

2 komentáře:

  1. The 100 je jeden z mých oblíbených seriálů, ale z nějakého důvodu jsem se k prvnímu dílu ještě nedostala. Asi proto, že se trochu děsím toho, co se tam bude dít :D Ale určitě to brzy napravím... nejpozději v době, kdy bude druhý díl :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky koukám na The 100 <3 Jsem zatím u 1.série .. ale to nevadí :3

    OdpovědětVymazat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti