1. ledna 2016

Shrnutí | Listopad 2015

Ano, už je začátek ledna a já teprve teď přináším shrnutí za listopad. Pořád jsem to odkládala a odkládala, až byla najednou půlka prosince pryč a tak jsem si řekla, že zveřejním oba měsíce dohromady, ale nakonec jsem to zase pozměnila a pro každý udělám samostatný článek. Takže s trochu větším zpožděním se můžete podívat, jak jsem si vedla v listopadu. :)


Pokud jde o přečtené knihy, nebylo to až tak slavné, jak jsem si přála. Jelikož měla vycházet poslední povídka z Tales from the Shadowhunter Academy, pustila jsem se do předchozích dílů, protože do té doby jsem přečetla teprve první. A musím říct, že je mi líto, že už je konec, protože mi místo i postavy přirostly k srdci a těžko se mi je opouštělo. Pokud jste nečetli ještě 6. díl Nástrojů smrti, ani radši nezjišťujte, o čem povídky přesně jsou, mohlo by vám to vyzradit děj z Nástrojů. :) A radši se do jejich čtení nepouštějte ani pokud nemáte dočtenou sérii Pekelné stroje, protože zde je mnoho, mnoho spoilerů.
Další knihou byl Čas čarodějnic. Knížku už jsem kdysi četla a jelikož měl vycházet 3. díl (pořád ještě nevyšel, pokud vím), řekla jsem si, že bude lepší si ji připomenout a pak se hned pustit do druhého dílu, který jsem ještě ani teď nepřečetla. :D
Během dvou dnů jsem přelouskala Ilustrované vydání Harryho Pottera a musím říct, že bylo fantastické. :) Je vidět, že i po tolika letech má Harry furt něco do sebe a k tomu ty nádherné kresby... :)
Jako poslední knihu jsem přečetla první díl z nové série Magnus Chase and the Gods of Asgard od Ricka Riordana s názvem The Sword of Summer. Autor mě opět nezklamal. Skvělá knížka, vtipná, milá, akční, plná dobrodružství a nové mytologie. Už se nemůžu dočkat dalšího dílu.
A teď už ke knížkám, které mi přibyly do knihovničky. První dva přírůstky nejsou tak úplně knížky, ale všem asi už obře známé omalovánky. Čarovný les jsem dostala od mamky k narozeninám a Ztracený oceán jsem si pořídila sama. Zatím jsem toho moc nevybarvila, postupuju docela hodně pomalu, ale alespoň mi tak omalovánky vydrží na opravdu dlouhou dobu. :)
Další dva dárky od mamky k narozeninám. Na Magnuse jsem se šíleně moc těšila a už jen ta obálka si mě získala. Krásně za světla září jako kdyby byla z opravdového ohně. Mechanický anděl byl pro mě nutností, i když už jsem ho četla. Ale přece mi nemůže chybět v knihovně. :) Už se těším, až si ho přečtu znovu.
Rudou královnu jsem si koupila sama. Obálka je naprosto nádherná, příjemná a jsem ráda, že je kniha v pevní vazbě. :) Druhý díl Harryho Pottera jsem dostala na narozeniny od kamaráda.
(Až teď zjišťuji, že mi tu chybí Ilustrovaný Harry Potter... Nějak jsem na něj při focení zapomněla, takže ho sem přidám později.)

6 komentářů:

  1. Nádhera! :). Ilustrovaného HP mám taky doma a jsem nesmírně spokojená :). Čas čarodejnic mě docela láká a na Mechanického anděla se vrhnu hned, jakmile přečtu Nástroje smrti :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šup na Nástroje smrti i Pekelné stroje! :D Já ty knížky naprosto miluju. :D

      Vymazat
    2. Tak šup na Nástroje smrti i Pekelné stroje! :D Já ty knížky naprosto miluju. :D

      Vymazat
  2. Miluji knihy Cassandry Clare - nástroje smrti a pekelné stroje a těším se , že slováci vydají tento rok kroniku Magnuse Bana a první díl The dark artifices 1 lady midnight a pak doufám další dva díly 2 prince of shadows 3 the queen of air darkness

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se moc těším na další knihy. :)

      Vymazat
    2. Taky se moc těším na další knihy. :)

      Vymazat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti