5. března 2016

Shrnutí | Leden a únor 2016

První dva měsíce už jsou za námi a já přicházím s nových shrnutím. V lednu jsem na tom byla hůře v počtu přečtených i koupených knih, až jsem si nakonec řekla, že to spojím dohromady.

Musím říct, že leden byl neuvěřitelně hektický a bláznivý měsíc. Přečetla jsem 6 knížek, což považuji za velmi dobrý výsledek (i když to mohlo být více). Jelikož bylo pololetí, tak jistě všichni školou povinní chápou, jak je to šílený měsíc, kdy učitelé jednoduše musím mít všechny písemky dopsané. Dva týdny jsem tak strávila jen učením a občasným čtením a poslední dva týdny zase v posteli. Tedy skoro. Pořád se mi vracela chřipka a teploty, což sice bylo pro zůstání doma dobré, ale když nemáte ani chuť číst, to už je problém. :D

Jak už jsem psala, v lednu jsem přečetla 6 knih. Začala jsem s The Bane Chronicles a myslím, že to byl nejlepší začátek roku. Magnus je jednou z mých nejoblíbenějších postav a jeho povídky byly většinou skvělé.
Pokračovala jsem opět povídkami, tentokrát z trochu jiného soudku. Dárek z pravé lásky bylo celkem příjemné oddychové čtení, ovšem jestli bych si to chtěla někdy zopakovat, to netuším. Maximálně jen některé povídky.
Pustila jsem se také do knížky, kterou jsem dostala k Vánocům od kamarádky. Zaklínač. Rozhodně to pro mě není neznámé jméno, ale neměla jsem pořád možnost se k této sérii dostat. Bohužel, byla jsem docela zklamaná. Na to, jak je Zaklínač malá tenká knížka, se mi čtení neuvěřitelně vleklo a už jsem se bála, že ani nedojdu konce. Strašně rychle jsem se nechala rozptýlit něčím jiným a jelikož se mi to normálně nestává, chyba asi bude v knížce. Na druhou stranu, nebylo to až tak hrozné, v některých chvílích jsem se smála a užívala si čtení, jindy ale ne. Některé pasáže byly opravdu zdlouhavé a nudné a ještě uvidím, jestli se vůbec pustím do dalších dílů. Ostatní si ale tuto sérii hodně vychvalují, takže tomu možná ještě dám šanci.
Pak jsem se pustila do mého plánovaného re-readingu knih o Lovcích stínů. Tento měsíc jsem stihla celou sérii Pekelné stroje a opět jsem se do příběhu zamilovala jako tenkrát poprvé. Nemluvě o tom, že mi konec opět zlomil srdce.

Únor už byl lepší. Přečetla jsem 10 knih. A zatímco v lednu mi do knihovničky nepřibyla ani jedna knížka, v únoru jich bylo dost, alespoň na mě.
Hned na začátku měsíce jsem navázala na Pekelné stroje přečtením celé série Nástrojů smrti. Sice už mě nic nedokázalo překvapit, ale čtení jsem si užila. Vždy se k těmto knihám moc ráda vracím, protože pro mě představují druhý domov.
Další knihou je Thief of Lies, na kterou jsem už psala recenzi. Už dlouho a moc jsem se na ni těšila, ale nakonec mě mírně zklamala.
Greye jsem četla zároveň s výše zmíněnou knihou. U 50 odstínů jsem to vzdala hned po první knížce, ale Christian se nakonec ukázal jako mnohem lepší vypravěč. Jeho způsob myšlení se mi líbil a knížka mě bavila víc, než z pohledu Anastasie. 
Následovalo Uprooted, jehož recenze už je také na blogu. Krásný, milý, pohádkový příběh, který se mi dostal až k srdci, kde zakořenil stejně jako stromy v knize.
Jiskra v popelu mi dorazila domů a za pár dní už jsem se pouštěla do čtení. A ano, bylo to částečně i kvůli tomu, jak knížka krásně vypadá.
A nakonec Obsidian ze série Lux. Sice jsem se z toho neposadila na zadek, ale docela se mi to líbilo. Má to potenciál a doufám, že v dalších dílech autorka víc rozvine tu „mimozemskou věc“.
První knížky, které ke mně v únoru dorazily, byly z buxu. Kniha života je dárek od mamky a zbytek byl za neuvěřitelně nízké ceny, tak jsem si je prostě musela vzít. :)

Takhle to dopadlo, když jsem se jednou zastavila v Levných knihách. První dvě fotky jsou knížky ze sérií, které jsem nečetla a ani jsem se nechystala, protože mě nelákaly natolik, abych si je pořídila. Když jsem je ale uviděla v LK, byl to dobrý důvod si je koupit a jednou přečíst. BZRK už mám doma první díl, takže tento byl skoro nutnost. Průvodce k filmu Město z kostí je do sbírky. I když film nebyl tak skvělý, tento svět miluju, tak jsem průvodce musela mít. Navíc jsou uvnitř pěkné fotky.

Nové omalovánky ze světa Harryho Pottera mi hned padly do oka a v tom chvilkovém nadšení jsem si je koupila a vzala k tomu rovnou i Půlnoční korunu, kterou jsem nejdřív ani neměla v plánu kupovat. Ale brzo už bude vycházet Dědička ohně, tak jsem si řekla, že by bylo divné, kdyby mi zrovna druhý díl chyběl.

Recenzní výtisk. Moc se mi líbí, jak knížka vypadá, mám ráda takové ty „sametové“ obaly.

Nákup v Megaknihách. Jiskru jsem si přála opravdu moc a aby jí nebylo smutno, vzala jsem jí i kamaráda, další díl Harryho. Už mi chybí jen dva a konečně budu mít komplet sérii s těmito krásnými obálkami. :)

A tady jsou všechny po kupě. :) 16 knížek je na mě celkem dost, protože většinou se snažím nepodléhat a nekupovat toho tolik. :D Ale tentokrát mělo na počet vliv i to, že spoustu z nich byla ve slevě a ten zbytek jsem jednoduše musela mít doma.

12 komentářů:

  1. Skvělý článek :) Přečetla jsi toho vážně hodně :)Na Zaklínače a Jiskru v popelu se zrovna chystám :) A v dohledné době snad dojde i na Uprooted :) Krásné přírůstky :) Tak přeji hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Doufám, že se Ti knížky budou líbit. :)

      Vymazat
  2. Hromada skvelých kníh :D Od Cassandry Clare som nedávno preíčtala prvé tri knihy z Nástrojov smrteľníkov, ale aj na túto sériu sa chystám :-) Monument 14 je super séria, i keď ja som zatiaľ čítala iba prvý diel, ale všetci ju chvália :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že se dostaneš i ke zbytku série, fakt to stojí za to. :)

      Vymazat
  3. Nástroje smrti miluju!! :3 Nedávno jsem dočetla třetí díl,ale kdybych neměla podmínku jeden díl za měsíc,tak bych je už měla přečtení!! :)
    Mě se zase film líbil,tak když jsem v LK viděla obrazový průvodce,tak to bylo jasná láska! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeden díl za měsíc? To bych asi nepřežila. :D Máš můj obdiv, jestli to zvládáš. :D A film... neříkám, že byl špatný, docela se mi líbil a někdy se na něho ráda podívám, ale prostě nemám ho ráda tolik jako knížky. :)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. :D Ano... tak, snažila jsem se. :D

      Vymazat
  5. Máš moc krásný design blogu! :)
    A jinak, já do Levných knih nemohu chodit moc často. Důvod asi chápeš :D
    A koukám, že to byly dva velice plodné měsíce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :) Jsem moc ráda, že se líbí. :) S LK tě naprosto chápu. :D

      Vymazat
  6. Super shrnutí a tolik nádherných nových knih! :) V Levných knihách jsem už dlouhou dobu nebyla, tak bych se tam měla jít asi zase podívat... :D

    OdpovědětVymazat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti