6. března 2016

Soutěž o knihu Grey | Vyhodnocení

Vítám vás u dalšího článku a dneska si představíme vítěze poslední soutěže u mě na blogu – o knihu GREY.
Zúčastnilo se vás rovných 20 a to je krásné kulaté číslo (i když jsem možná čekala maličko víc). Moc se mi líbily citáty, které jste mi psali, protože spoustu z nich mám také ráda.
A když už jste tedy soutěžili o knihu Grey, hodím vám sem ODKAZ na jeden zajímavý projekt, který byl vytvořen právě pro propagaci Greye.
Vy jste ale už nejspíš zvědaví, kdo teda vyhrál. :) Přála bych si, aby mohl vyhrát každý, ale bohužel je knížka jen jedna, takže jen jeden vítěz. A tím se stává...

Nikča
Vítězce moc gratuluji a hned posílám mail s informacemi. :) Vám ostatním přeju mnoho štěstí v dalších soutěžích a nepochybuji o tom, že se nějaká brzy opět objeví i tady u mě na blogu.
Mějte krásný zbytek víkendu,
Eru :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti