15. dubna 2016

Shrnutí | Březen 2016

Březen se překulil v duben (a né, nemám vůbec půl měsíce zpoždění) a je čas se podívat na shrnutí toho, co jsem přečetla a jaké knihy mi přibyly do knihovničky. Březen byl skvělý měsíc a to z jednoho prostého důvodu. Vyšla LADY MIDNIGHT, na kterou jsem čekala už neuvěřitelně dlouho a konečně nadešel den D! Kromě LM se ale tento měsíc objevilo spoustu jiných knih, ze kterých mám také neuvěřitelnou radost.
Jako první tu mám 7 knih, které jsem v březnu přečetla. Již zmiňovaná Lady Midnight byla dlouho očekávaný kousek, který nakonec předčil všechna má očekávání. Také jsem dočetla sérii Lux, z níž se vyklubalo skvělé YA sci-fi.
Zodiac se mi líbil; svět skvělý, ale postavy už horší. Nakonec letošní novinka Rebel of the Sands, která byla jednoduše skvělá! Věřte mi, tuhle knížku si chcete přečíst. :)
Také jsem si poslechla jako audioknihy i něco z povinné četby – Revizora a Obraz Doriana Graye.

Prvních 5 knih a jedny omalovánky jsou všechno recenzní výtisky. Kromě Serafíny mám vše už přečtené. Omalovánky s HP jsou naprosto úžasné! Je to výborný relax, zhlédla jsem při nich všechny HP filmy a stačila si poslechnout i pár audioknih. Vadí mi na nich jen to, že fixy se propíjejí a hřbet knihy je příliš pevný. Už jsem ho několikrát přelamovala, protože jinak to nešlo... Ne, že by to tedy moc pomohlo. Nejhorší je, že u některých omalovánek, které jsou na dvě strany, nevidím, co je uprostřed.
Zodiac a Rebel of the Sands jsem musela mít doma hlavně kvůli těm obálkám. :) Obě jsou překrásné a strašně ráda se na ně pořád dívám.
Již opěvovaná Lady Midnight. S kamarádkou jsme si společně před-objednaly každou svou knihu a už 3 dny po vydání jsme ji měly doma. I s podpisem. Ano, byla trochu dražší, ale já jsem z ní neskutečně šťastná. Mrzí mě jen to, že kniha neměla přebal, kde je Emma (prostě ten originální cover). Ale i tak vypadá kniha skvěle a v knihovničce se krásně vyjímá. 
Bez šance jsem ulovila na Databázi knih v bazaru, byla docela levná a navíc vypadá jako nová. Měla jsem na ni zálusk už od doby, co vyšla, snad se k ní tedy dostanu brzy.
Druhá kniha s podpisem je přímo od Darrena Shana, díky blogtour. :) Další chvíle, kdy jsem skákala radostí až do stropu. :D
Jako poslední tu mám sérii Lux (která mi ale dorazila hned na začátku měsíce jako vůbec první). Je to moje srdcovka, takže jsem ji musela mít doma.


11 komentářů:

  1. Skvělé shrnutí :) Přečetla jsi toho vážně hodně :) Serafínu jsem nedávno přitáhla z knihovny a chystám se i na Bez šance :) Lady Midnight jsem také nedočkavě vyhlížela :) A také jásám, že Rebel of the Sands vyjdou v češtině :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Doufám, že se knihy budou líbit. :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Taky si říkám, snad to tak bude i ten další. :)

      Vymazat
  3. Teda samé pěkné knížky! :) Polovinu jsem neznala, druhou polovinu jsem četla nebo si chci přečíst. Každopádně snad všechny mě zaujaly. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se dostaneš i k těm dalším, většina za to opravdu stojí. :)

      Vymazat
  4. Páni, tolik krásných knih :). Pro mě by sice ty v angličtině nebyly, ale mají nádherné obálky! :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mají, nemůžu se na ně vynadívat. :)

      Vymazat
  5. Páni! Tolik přírůstků! Všechny knihy vypadají doopravdy úžasně :) Škoda jen, že jsou omalovánky tak špatně udělané :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to škoda. :( Ale i tak je miluju. :D

      Vymazat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti