2. května 2016

Shrnutí | Duben 2016


Vítám vás u dalšího článku, připravila jsem si pro vás další měsíční shrnutí, tentokrát dokonce včas. :)

Přečtené knihy

Za duben jsem zvládla přečíst 11 knih, 6 anglicky a 5 česky. Opravdu ani netuším, jak to je možné, když si představím, že první tři týdny v dubnu jsem byla neustále v režimu „škola“ a neuběhl ani den bez testu nebo písemky. Ale na knížky jsem si naštěstí nějaký ten čas našla. :)

Vážka, Serafína a 3 díly série Spirit Animals jsem měla k recenzi. Vážka se mi líbila ze všech asi nejvíce, byla pořádně napínavá. Moje mamka ji také začala číst a nemohla se od ní odtrhnout. :)

The Other Side of Gravity jsem objevila u Kath a po přečtení jsem byla z knihy naprosto nadšená. Romantické, napínavé a akční čtení.

Na podzim má u nás vyjít A Darker Shade of Magic, což mě dokopalo k tomu si tuto knihu přečíst i anglicky a pak jsem se rovnou pustila i do druhého dílu.

Diamond jsem získala na recenzi od Netgalley (a zrovna na ní pracuji). Byla to hodně sprostá knížka, zvláštní a zajímavá, ale vůbec ne špatná.

Když jsem dočetla Serafínu, pustila jsem se do knihy Bluescreen od Dana Wellse. Autor pro mě není vůbec neznámý a právě tato kniha mě natolik zaujala, že pokaždé, když jsem někde uviděla její obálku, měla jsem chuť si ji okamžitě přečíst... Až jsem si ji tedy nakonec přečetla. Byla skvělá, ale přece jen jí něco chybělo.

Poslední kniha byla Na půl cesty do hrobu, kterou jsem si půjčila z knihovny. Celou sérii znám už poměrně dlouho, ale pořád jsem s ní otálela, až jsem ji jednou uviděla v knihovně a řekla si, že bych to mohla napravit. A teď už chápu, proč se tolika lidem líbí. 

Nové knihy


První 3 knihy jsem koupila v aukci v Klubu knihomolů. Knížky byly nádherně a pečlivě zabalené, nové a navíc ještě ani ne drahé. Páně věže jsem sice měla k recenzi jako e-book, ale mám tuto sérii tak ráda, že jsem si přála mít doba i papírovou podobu.



Dalších 5 knih je objednávka z buxu. Původně jsem si chtěla objednat pouze Dědičku ohně, nakonec jsem ale přidala poslední dva díly, které mi chyběly do kompletní série, Harryho Pottera.
Antibohyně byla ve slevě. Mladí vyvolení také nebyli za špatnou cenu a knížku jsem si chtěla pořídit hlavně kvůli autorce i přes tu odpudivou obálku. Bohužel, ta obálka je ve skutečnosti ještě horší a to, co má být asi žena, vypadá při bližším pohledu jako chlap. :D


A nakonec ještě fotka všech kousků pohromadě. :) Z některých mám nesmírnou radost (jako třeba Harry Potter) a jiné mají opravdu nádhernou obálku (například Nocte, která je na dotek taková sametová).
Konečně jsem tento měsíc přečetla víc knih, než kolik jsem si jich pořídila, tak doufám, že to i tak zůstane, aby těch nepřečtených ubývalo. :)

A co pěkného jste si pořídili vy? :)

4 komentáře:

  1. Krásná sbírka. Některé z knih mě také lákají, ale já jsem utrácela tentokrát spíš v Levných knihách a na bazaru Databáze.
    Kateřina
    trojtecka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Do Levných knih se také chystám, bohužel u nás ve městě nejsou, takže se do nich podívám jen jednou za čas, když se nacházím poblíž. :)

      Vymazat
  2. Obdivuju tě, že čteš v angličtině, to já bych z knihy nic neměla.:D Pěkné přírůstky - hlavně Nocte. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek! :)
    Nocte jsem četla a máš se opravdu na co těšit! :)

    OdpovědětVymazat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti