21. června 2016

Týdenní shrnutí #2


Ahojte,
tak vás vítám u dalšího týdenního shrnutí. Co si budeme povídat, nějak jsem zaspala začátek týdne, což je opravdu podivuhodné, když na pondělky vždy nadávám. Kromě článku jsem zaspala v pondělí i doopravdy, takže pro mě byl začátek týdne trochu hektický, ale to už je jiná kapitola.
Tento týden jsem měla ve škole už relativní klid. Učitelé vzdávají své pokusy s námi ještě něco dělat, takže už si chodíme sednout do lavic jen tak ze zvyku. Říkala jsem si, že by se to mohlo odrazit i ve čtení, ale stejně jsem nakonec za uplynulý týden přečetla pouze jednu knihu z mého TBR seznamu, novinku, která vyšla tento měsíc – Ivory and Bone.

Možná už jste o knize slyšeli, možná ne. Možná jste na ni párkrát narazili u mě na blogu, protože v merku ji mám už pěkně dlouhou dobu. Ivory and Bone má naprosto nádhernou obálku, která mě zaujala hned na první pohled. Tak to u mě ale bývá často, že se zamiluju do obálky a pak si eventuálně přečtu o čem kniha je. Ivory and Bone svou anotací slibovala prehistorickou fantasy. Po dočtení ale dumám nad tím, kam se poděla ta fantasy část v příběhu?
Sice jsem si z knížky nesedla na zadek, ale bylo to pohodové čtení, byla napsaná dobře a ne příliš složitě, takže jsem ji měla za chvilku přečtenou.

Rozečtené knihy mám pořád 2 (i když GR hlásí něco jiného, ty další 2 nějak nepočítám...). Jedna z nich je (pořád) The Glittering Court, ale pozor! Už se blížím ke konci, i když nevím, jestli se dá říct, že se příběh zlepšuje. Mé pocity jsou spíš jak na horské dráze. Občas už mi kniha přijde o trochu lepší, ale pak si to něčím opět pokazí.
Druhou knihou je Město schodů, kterou jsem na chvilku nechala u ledu, abych dočetla jiné knížky. Jsem kousek před polovinou a zatím je kniha skvělá. Užívám si ji naplno, protože poskytuje trochu nový pohled na fantasy, božstva a znesvářené národy. Doufám, že si knížka udrží svou atmosféru, protože zatím to vypadá, že si ji oblíbím.

Červen bych označila jako měsíc druhých dílů. (Po filmové stránce). Předešlý týden jsem byla v kině na druhém dílu V zajetí démonů, tento týden jsem navštívila Podfukáře 2. A další týden má premiéru Den nezávislosti: Nový útok, na který se už taky nesmírně těším, protože jednička je sci-fi klasika, kterou prostě miluju. Ale zpět k Podfukářům. První díl se dočkal velkého ohlasu a jak by taky ne. Já osobně jsem se s ním seznámila až později, ale zamilovala jsem se do něj okamžitě. Ty triky, tajuplnost celého příběhu a skvělí herci byli zásluhou toho, že se Podfukáři stali jedním z mých nejoblíbenějších filmů. Když jsem pak zjistila, že se připravuje druhý díl, byla jsem naprosto nadšená a nemohla jsem se dočkat. Pak přišla premiéra a první, ne příliš nadšené, recenze. Přesto jsem se těšila, až se na film podívám, protože to jsou přece Podfukáři
Po zhlédnutí jsem nebyla tak zklamaná. Vlastně se mi film líbil, triky byly opět povedené, hlavně představení s kartami nebo umělým deštěm. Velkou zásluhu ale měly i vtípky, o které se většinou postaral Merritt (Woody Harrelson) a jeho dvojče nebo nová posila Čtyř jezdců – Lula (Lizzy Caplan). Co mi ale chybělo byla větší tajuplnost příběhu nebo více šokující závěr, v čemž jednička stále bezpochyby vede. I tak se ale těším, až film uvidím znovu.

Tento týden jsem publikovala pouze jednu recenzi a to na Let 305. Už ale sepisuji postupně recenze na Ve službách spravedlnosti (ta už je skoro hotová, chybí jí jen poslední úpravy), Spirit Animals: Vzestup a pád, Noční můry!, Prvorozený a Ivory and Bone. Takže se určitě máte v dalších dnech na co těšit. :-) Mějte se krásně a brzy na viděnou u dalšího článku! :-)

8 komentářů:

  1. Na Podfukare 2 se taky tesim. Jsem zvedava, jak dopadnou u me :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať se ti líbí. :-) Určitě pak napiš na svůj blog, jaký jsi na měla názor. :-)

      Vymazat
  2. Město schodů jsem si moc chtěla přečíst, ale nakonec k tomu nějak nedošlo :p
    A Podfukáře 2 bych chtěla shlédnout co nejdřív! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se k němu ještě někdy dostaneš. :) Ať se ti Podfukáři 2 líbí! :)

      Vymazat
  3. Stihla jsi toho za ten týden hodně :) Na Podfukáře se opravdu těším :) A plánuji se také pustit do Ivory and Bone :) Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podfukáře si užij, snad se ti budou líbit. To samé i s Ivory and Bone. :) Taky se měj krásně. :)

      Vymazat
  4. Moc se těším na recenzi Ivory and Bone! Ta obálka je opravdu nádherná, a uznávám, že jsi mě pěkně nahlodala, abych se alespoň po knize mrkla, a zda si ji přečtu, to uvidíme po recenzi..:D Už jsi skoro u konce The Glittering Court! To je super..:D Právě dneska jsem zjistila, že kniha dokonce vyjde i v češtině, takže si na ni počkám. Rozhodně jsem ale velmi napnutá, co se o ni dozvím v tvé recenzi. Knihu Město schodů neznám, ale určitě se po ní podívám...:) A Podfukáři! Závidím ti, že jsi už viděla dvojku! Já je u nás v kině prošvihla, ale to nevadí..:D Jednička byla skvělá, tak jsem zvědavá, co řeknu na dvojku, i když si na její zhlédnutí budu muset ještě chvíli počkat..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze budou doufám brzo a snad tě na Ivory and Bone nalákám. :) Po Městě schodů rozhodně aspoň koukni. :) A Podfukáři... :) Snad je uvidíš brzy, jsem zvědavá na tvůj názor. :)

      Vymazat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti