1. července 2016

TBR | Červenec 2016


Ahojte!
Začátek měsíce – začátek prázdnin a konec školy. Co víc si přát? A je také čas na můj nový seznam knih, které se chystám číst tento měsíc.

V červnu jsem nakonec nepřečetla všechno, co jsem si přála. Přišel mi do toho vodák a to jsem už týden předtím věděla, že nestihnu ostatní knížky, tak jsem to nijak nehrotila.
Myslím si, že minulé TBR mě ale opravdu donutilo (většinou) přestat mrhat volným časem a dělat něco užitečného (nemyslím jen čtení). Nakonec jsem nepřečetla jen 3 knih, což je celkem dobré, no ne? (I přesto, že to je vlastně jedna třetina.)
Dvě z nich přesouvám na tento měsíc, ale jednu (The Marked Girl) odkládám na neurčito. Popravdě nemám chuť ji zrovna číst, ale třeba jednou...
Můj TBR seznam je nekonečně dlouhý, ale tento měsíc se mi tedy sešlo 9 knih, stejně jako minule, které bych si opravdu chtěla přečíst a v mezičase se pustím do nějaké povinné četby.


The Shadowhunter's Codex – Cassandra Clare, Joshua Lewis
Proč si chci knihu přečíst? Mám rád svět Lovců stínů (hodně) a Kodex si chci přečíst, abych to měla komplet, ale pořád se k němu nemůžu dostat.

The Power of Six – Pittacus Lore 
Proč si chci knihu přečíst? První díl je výborný, ale já se na něm zasekla. Docela se i bojím toho, že dvojka je napsaná z jiného pohledu, ale i tak bych chtěla přečíst tuto a popřípadě další knihy.

Město schodů – Robert Jackson Bennett 
Proč si chci knihu přečíst? Tentokrát se jedná už jen o dočtení. Město schodů je skvělá kniha a sice ji čtu už delší dobu, ale o to víc si ji užívám. Má skvělý nápad, který propojuje bohy, nový svět, detektivku a záhady. Pomalu ale jistě jí propadávám.


Trnový princ – Mark Lawrence 
Proč si chci knihu přečíst? Protože ji mám půjčenou z knihovny a už se mi pěkně krátí výpůjční lhůta, takže bych ji měla sakra rychle přečíst. Anotace slibuje temnou knihu a nelítostného, krutého a zvráceného hlavního hrdinu. Už po knize pokukuju delší dobu a myslím, že by se mi mohla líbit (ne ne, vůbec to nemá nic společného s tím, že je kniha temná a hlavní postava zvrácená – nejsem psychopat, ale prostě by kniha mohla být dobrá).

Svůdné zlo – Wendy Higgins 
Proč si chci knihu přečíst? Kdysi jsem ji už četla, ale to je už opravdu dlouhá doba. Když jsem se letos účastnila Blogtour a měla možnost napsat Wendy, dostala jsem na tuto sérii chuť. Takže, když jsem ji uviděla v knihovně, neodolala jsem. (Ano, bohužel sérii nemám doma.)

Kázání ohně  Francesca Haig 
Proč si chci knihu přečíst? Skvělý nápad a celkem pozitivní recenze. Navíc ji vydalo Yoli a má krásnou obálku. Jenže jsem si ji nechtěla kupovat domů, protože jsem se bála, že budu mezi těmi, kterým se nelíbí, tak jsem čekala. A čekala. Až jsem ji úplnou náhodou uviděla v knihovně a už se mnou putovala domů.


The Rose & the Dagger – Renée Ahdieh 
Proč si chci knihu přečíst? Jde o druhý díl, který pořád odkládám, ale slibuju (hlavně sama sobě), že se k němu tento měsíc dostanu.

The Kiss of Deception – Mary E. Pearson 
Proč si chci knihu přečíst? Stačí se podívat na tu dokonalou obálku! K tomu jde v knize najít fantasy, lásku, magii. Čtenáři ji hodnotí většinou pozitivně, tak jsem na ni hodně zvědavá.

Shadow and Bone – Leigh Bardugo 
Proč si chci knihu přečíst? Popravdě bych si víc přála přečíst knihu Six of Crows, která volně navazuje na celou Grisha trilogii. Prý se dá Six of Crows číst i samostatně, ale já si řekla, že si přečtu pěkně všechno.
Co se chystáte číst vy? :)

8 komentářů:

  1. Moc hezký seznam knih, některé lákají i mě. Já se zrovna chystám na Zaklínače :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrá volba, ať se ti líbí. :) Já sice z prvního dílu moc nadšená nebyla, ale všichni mi tvrdí, že to bude lepší, tak bych ho chtěla taky někdy dočíst. :)

      Vymazat
  2. Skvělý výběr, máš toho v plánu hodně :) A to já na prázdniny taky, ráda bych konečně dočetla všechny nepřečtené knihy co mám doma :) Snad se to podaří :) Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prázdniny jsou na to jako stvořené. :) Ať se ti povede všechny knihy přečíst. :) Taky se měj krásně. :)

      Vymazat
  3. K Svůdné trilogii bych se chtěla také brzy dostat :)
    Pěkné čtení! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já hlavně Tetovaneho, Kazani ohne mam taky na seznamu, jen nevim kdy, pak bych chtela precist Prvnich 100, serii Nebe, Half Bad a mnoho dalsich :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tolik skvělých knih..:D Na Trnového prince se také chystám, a stejně jako ty, ho mám doma z knihovny už pěknou dobu, asi bych se do něj měla co nejdříve pustit..:D Svůdné zlo jsem také četla, až se mi zdá, že před nějakou hodně dlouhou dobou, protože si toho moc nepamatuji, ale vím, že se mi kniha hodně líbila. Hmm, myslím že mě kámoška zabije, až jí do seznamu přibude další kniha, co mi prostě musí půjčit..:D A The Kiss of Deception a Shadow and Bone!..:3 Na tyhle dvě knihy se hodně moc těším, ale v angličtině se do nich pravděpodobně pouštět nebudu, jelikož obě u nás vyjdou v češtině..:D Ta první u CooBoo a ta druhá u Fragmentu..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Shadow and Bone jsem slyšela, že vyjde i u nás, ale stejně se mi nechce čekat. :D Já jsem v tomto hrozná... :D A hlavně se moc těším na to Six of Crows (i když u nás taky vyjde :D). The Kiss of Deception ani nevím, že vyjde česky nebo jsem to možná zaznamenala a hned zase zapomněla. :D Ale už ji mám objednanou a na cestě domů, tak si ji přečtu anglicky. :)

      Vymazat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti