2. srpna 2016

Shrnutí | Červen + červenec


Ahoj všichni!
Toto měsíční shrnutí zahrnuje dva poslední měsíce, protože jsem na červnové nejdříve zapomněla a pak mi došlo, že bych ani neměla o čem psát, jelikož mi v červnu nepřibylo do knihovny nic nového a přečtených knih také nebylo moc.
Takže jsem tedy popadla všechny nové knihy a vydala se je vyfotit... Stihla jsem ale zvěčnit sotva 3 knihy a už mi foťák hlásil vybitou baterii. Asi si dokážete představit, jakou jsem měla radost. :D
Ale víte co? Meztím, co čekám, až se mi nabijou baterky (asi bych si měla dát nabít i ty druhé rovnou, aby se mi něco podobného zase nestalo), tak mezitím sepisuju tento článek.

Přečtené knihy za červen


Celkem přečtených knih: 6
Celkový počet přečtených stran: 2027
Nejlepší kniha: Let 305 
Na počet hvězdiček se nekoukejte, to by vyhrál Vzestup a pád.
Nejhorší kniha: The Glittering Court
Oblíbený pár: Kol a Mya (Ivory and Bone)
Tyto dva jsem si prostě nemohla neoblíbit. 
Oblíbená hrdinka: Breq (Ve službách spravedlnosti)
Řekněme, že to byla žena... U umělé inteligence se to těžko pozná, ale já ji během čtení měla za ženu.
Oblíbený hrdina: Rolan (Vzestup a pád)


Přečtené knihy za červenec



Celkem přečtených knih: 16
Celkem přečtených stran: 5 914
Nejlepší kniha: Ódinovo dítě
Největší překvapení a zároveň úžasná fantasy z mrazivého prostředí. Ale i tak Ódinovu dítěti šlape na paty Město schodů (Vidíte, knihy od HOSTu jsou prostě úžasné!) a Stínová královna byla taky moc dobrá. :)
Nejhorší kniha: Život jedna báseň
Oblíbený pár: Bianca a Wesley (The DUFF)
Ach, tito dva... Neskutečně jsem si je oblíbila, ale žhavými kandidáty byli ještě Anna a Kaidan ze Svůdné trilogie... A taky Shazi a Khalid z The Rose and the Dagger.
Oblíbená hrdinka: Six (The Power of Six) a Hirka (Ódinovo dítě)
Nemohla jsem si vybrat jen jednu. :D Prostě ne. Six je jedna z mých oblíbených badass hrdinek a Hirka je výjimečná holka. Obě jsem si oblíbila.
Oblíbený hrdina: Rime (Ódinovo dítě)


Nové knihy

V červnu jsem se mírnila a nepřibyla mi ani jedna kniha, ale to jsem si bohatě vynahradila v červenci. :)

Nejdříve recenzní výtisky. :) Serafína a černý plášť mi dorazila od Megaknih, se kterými jsem zrovna navázala spolupráci, za kterou jsem opravdu šťastná, protože jejich přístup je na jedničku. :) Pamatuji si vás všechny je na zkoušku od nakladatelství Metafora. Zkoušela jsem jim psát a dali mi šanci, i když mají dost blogerů, tak uvidím, jak to bude v budoucnu. :)


Opět dva recenzní výtisky. Povolání žebrák od knih Omega, na kterou akorát píšu recenzi. Stínovou královnu jsem získala od Baronetu, za což jsem skákala radostí, protože jsem to vůbec nečekala a navíc jsem se na knihu těšila už od chvíle, kdy vyšla v originále. :)


Ódinovo dítě je už poslední recenzák tento měsíc, tentokrát od Arara.cz. Po knize Six of Crows jsem toužila už pěkně dlouhou dobu a nakonec jsem si pořídila toto překrásné vydání v pevných deskách, které má černé okraje stránek. 


Passenger jsem si koupila u bux.cz za slušnou cenu. Kniha mě taky lákala už dlouho a když mi kamarádka poslala odkaz, že ji zde mají docela levnou, neodolala jsem. The Kiss of Deception byl taky můj dlouhodobý sen. Příběh mě trochu zklamal, ale kniha samotná je prostě překrásná a i když jde o paperback, je udělaná naprosto skvěle, takže se hřbet vůbec neláme.


A nakonec dvě poslední knihy, série The Wrath and the Dawn, jejíž první díl vyjde už brzy i u nás. Já jsem 1. díl četla už kdysi na čtečce, ale nakonec jsem se rozhodla pořídit si oba díly domů. Tato série je mou srdeční záležitostí. :)


A nakonec ještě všechny pohromadě. :) Jako skoro vždy, musela jsem je fotit 2x, protože když jsem je všechny uklidila a schovala na svá místa, zjistila jsem, že jsem na jednu knížku zapomněla. :D Takže doufám, že teď už jsou opravdu všechny a že si třeba za pár hodin nevzpomenu, že jsem jednu knihu úplně vynechala. :)
Celkem mi tedy za červenec přibylo 10 knih, některé z nich mám už přečtené, na jiné se chystám velmi brzy.
A jaký byl váš měsíc? Co nového jste si pořídili? :)

8 komentářů:

  1. Ty ses v tom červenci pěkně činila :D A máš i moc pěkné přírůstky :) Ódinovo dítě mám doma už od května a stále jsem nebyla schopná ho přečíst a s mým tempem to asi ještě chvilku potrvá :D Jinak Six of Crows a The Kiss of Deception ti tiše závidím. Obě vypadají úžasně a zahraniční booktůbeři na ně pějí samou chválu. Je škoda, že tě The Kiss of Deception zklamala. Budeš na ni psát recenzi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad Ódinovo dítě přečteš brzy, je to skvělá kniha. :) Právě, že The Kiss of Deception má velmi dobré ohlasy, tak jsem byla i překvapená, že se mi tolik nelíbila. :( Nebyla přímo špatná, ale prostě jí něco chybělo... Recenzi určitě napíšu. :)

      Vymazat
  2. 16?! Whaaat?! :D A to jsem si říkala, jak jsem úžasná, že jsem jich v červenci zvládla 15. Tu 16. bych nedala, i kdybych se měla rozkrájet, takže gratuluju! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D 15 je taky krásné číslo. :D Já z 16 měla i některé, které nejsou moc tlusté, tak proto jich je 16. :D

      Vymazat
  3. Teda ty jsi toho za červenec stihla a ještě k tomu samé zajímavé tituly! :) Stínovou královnu i Svůdnou trilogii jsem si taky oblíbila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stihla, docela se tomu i divím. :D
      Jsou to skvělé knížky. :)

      Vymazat
  4. Kde začít? :D
    Začnu asi knihami, které mám z tvého článku přečtené a to jsou jen dvě :D
    Stínovou královnu jsem si maximálně zamilovala a jsem strašně zvědavá na další díly, protože autorčin styl je úúúžasný :3
    Stejně tak jsem se docela nedávno zamilovala i do Colleen Hoover. Miluju tématiku láska mezi učitelem a studentkou, takže Život jedna báseň si mě naprosto získala <3
    Svůdnou trilogii mám doma, ale netuším kdy se k ní dostanu- snad brzy :(
    The Duff miluji jako film, i když je úúúplně jiný, ale tak... Na knihu se (v češtině :D) chystám taky už nějakou tu dobu :)
    Pamatuji si vás všechny- další kniha, která je na mém wishlistu neskutečně dlouho :/
    Na Třpytivý dvůr v češtině se strašně těším. Teď čtu od Richelle VA a naprosto si mě získala, ale co se tak koukám, tak Třpytiví dvůr si zatím v zahraničí ani tady v ČR moc fanoušků nenašel :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že máme většinou stejný názor. :) :D Jen je mi docela líto, že se mi Život jedna báseň nelíbila trochu víc. :(
      Jinak, všechny ostatní knihy, které zmiňuješ... Určitě budu ráda, když se k ním dostaneš, protože jsou všechny skvělé. :)
      Tedy, Třpytný dvůr se mi moc nelíbil, ale VA je opravdu skvělá, stejně jako Pokrevní pouta. :)

      Vymazat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti