2. srpna 2016

TBR | Srpen 2016


Červenec je už za námi a čeká nás ještě jeden letní měsíc. Tentokrát jsem trochu snížila počet knih, které bych si chtěla v srpnu přečíst. Vlastně jich je opravdu hoooooodně, které mám ve svém to-read listu, ale jsem realista a vím, že bych jich nedala za srpen moc. Navíc se chystám pustit se i do nějaké povinné četby, čímž se omezí čtení ostatních knih.

Co mi už začíná být opravdu trapné je, že jsem opět nedočetla The Shadowhunter's Codex. :D Takže ho opět přesouvám na další měsíc a snad ho tentokrát už úspěšně přečtu. (Držte mi palce.) Byla to jediná kniha z mého červencového seznamu, kterou jsem zdárně nedala do konce. Důvod je jednoduchý, prostě jsem u něho nikdy nedokázala vydržet příliš dlouho. Stačilo mi pár stran a knihu jsem odložila, abych si přečetla něco jiného.


The Shadowhunter's Codex – Cassandra Clare, Joshua Lewis
     Asi ani nemusím znovu zmiňovat, jak mám ráda Lovce stínů. A tentokrát kodex už opravdu dočtu.

Serafína a černý plášť – Robert Beatty 
     Už před vydáním mě tato kniha nalákala. Nedávno jsem navázala spolupráci s internetovým knihkupectvím Megaknihy a vybrala jsem si právě tuto knihu. Anotace zní skvěle, tak jsem zvědavá.

Pamatuji si vás všechny –  Yrsa Sigurðardóttir 
     Detektivka od islandské spisovatelky mě nalákala hned jak jsem ji uviděla a jsem zvědavá, jak do toho budou zakomponováni ti duchové. Tuto knihu jsem dostala na zkoušku od nakladatelství Metafora a už se na ni těším.


Trnový král – Mark Lawrence
     Roztříštěná říše je pěkně zvrácená série, která si mě získala už prvním dílem. Jsem zvědavá na staršího Jorga a jeho další cíl.

Naslouchač – Petra Stehlíková 
     Naslouchače jsem úplně náhodou ukořistila v knihovně, když jsem si šla pro Trnového krále a mamce pro nějakou knihu. Už pár dní předtím jsem koukala na internetu, jestli už ji u nás mají a pořád nic. A teď se jen tak koukám na nové knihy a ona tam! Samozřejmě jsem ji okamžitě popadla, co kdyby na ni měl zálusk ještě někdo jiný? Přečíst bych si ji chtěla hlavně proto, že je od české autorky a navíc je velmi kladně hodnocená.

Siege and Storm – Leigh Bardugo 
     A poslední kniha, kterou ale budu jen dočítat. Dostala jsem se přibližně do 1/4, pak jsem knihu odložila a už se k ní nevrátila.

10 komentářů:

  1. Četla jsem Naslouchače a ten je opravdu úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vybrala sis moc zajímavé knížky, ani jednu z nich jsem sice nečetla, ale třeba takového Naslouchače bych si přečetla ráda. Tak ať se ti knížky líbí! :)

    https://knihomolka01.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný plán, vybrala jsi si zajímavé knížky :) Naslouchač je skvělý a Pamatuji si vás všechny také moc mile překvapila :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že slyším pozitivní názory. :) Už se na čtení těchto knížek těším. Děkuju. :)

      Vymazat
  4. Já se taky stydím, skoro nic jsem nepřečetla :-D Čtu 800 stránkou knížku a to dá zabrat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není proč se stydět. :) Tlusté knížky prostě zaberou hodně času. :)

      Vymazat
  5. Codex a Pamatuji si Vás všechny mám v plánu také :)
    Kdyby i u nás v knihovně byl Naslouchač, rozhodně bych se nezlobila :D :)
    Pěkné čtení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Codex by hlavně mohli přeložit i do češtiny... Jako jiné knihy od Cassie. :D
      Děkuji, tobě také pěkné čtení! :)

      Vymazat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti