10. srpna 2016

Týdenní shrnutí #9


1.–7. 8. 2016
Myslím, že v knižním světě se najde jen málo lidí, kteří by neslyšeli o Harry Potter and the Cursed Child. Hned v den vydání jsem měla Goodreads (a kdyby jen GR, ale i Instagram, Facebook,...) zaplněný jen touto knihou a najít něco jiného bylo skoro nemožné. Toto šílenství na mě mělo docela velký vliv, takže jsem se s naprostým nadšením pustila do čtení i já. Samozřejmě, že číst scénář bylo něco úplně jiného, ale i tak mě toto „pokračování“ bavilo. Určitě nejsem sama, kdo se naprosto zamiloval do Scorpiuse. <3 Nejdřív, když jsem viděla všechny ty nadšené komentáře, nevěděla jsem, co si o tom myslet, ale pak se Scorpius objevil na scéně a okamžitě si mě získal. U ostatních postav jsem to měla složitější a byla jsem rozčarovaná nad jejich chováním. Čtení The Cursed Child ve mě probudilo touhu si opět přečíst HP, tentokrát v angličtině, ale asi to ještě na chvilku odložím, protože můj TBR seznam je opravdu dlouhý. :D

Přečíst The Cursed Child mi trvalo pár dní, i když bych knížku zvládla klidně za pár hodin. Díky tomu mi ale došlo, že se opět dostavuje má čtecí krize a že nedokážu vydržet u jakékoliv knížky příliš dlouho. A jak takové situace vždy řeším? Přečtu si nějakou contemporary, protože většinou právě ta jednoduchá zápletka mě udrží při čtení. A právě tak jsem se dostala k It Ends With Us, novince od Colleen Hoover. Po pár dnech od dočtení konečně můžu o knížce normálně mluvit, abych nebyla zavalena všemi různými emocemi. Jak se mi kniha líbila si můžete přečíst v recenzi.
Prosím, prosím, aby některé nakladatelství vydalo tuto krásku i u nás, protože je perfektní, srdcervoucí, skvěle napsaná a prostě úžasná. A vážně bych chtěla, aby si ji přečetla i moje mamka, které má podobné příběhy ráda, ale anglicky umí možná tak dvě slova.

A závěr týdne doplnila kniha The Deal od Elle Kennedy, která u nás vyšla pod názvem Návrh. Dala jsem jí zasloužených 5*, protože byla milá, vtipná, nebyla nudná a mezi hlavními hrdiny to opravdu jiskřilo. A navíc... hokejisté! Ti dávali této knize jiskru a hned se mi četlo lépe, než kdyby byli všichni např. fotbalisté. Co mě potěšilo je, že série se skládá ze samostatných novel, každá vypráví o jednom ze čtveřice kamarádů. To jsem zprvu netušila a bála jsem se, co by další díly mohly přinést.

Tak trochu jsem teď propadla contemporary knihám (asi za to může to léto), takže určitě v nich budu dál pokračovat. Minimálně bych si chtěla přečíst zbytek série Off-Campus a knihu Walk the Edge.

4 komentáře:

  1. Davove silenstvi okolo Harryho me prilis neoslovilo. Sice HP miluji, ale tohle je za prve anglicky, coz neni pro me, cetla bych to cely rok, a za druhe mam docela obavu po takove dobe se do tohoto sveta vracet...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak česky vyjde už za měsíc. :) Já z toho měla taky nejdřív obavy, ale je to prostě HP a nakonec jsem ráda, že jsem si to přečetla. :)

      Vymazat
  2. Já se modlím, aby u nás vyšla právě tato nová Colleen, protože ji vidím naprosto všude a po Tvé recenzi ji musím na 1000000% mít :D <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší, že jsem tě na ni tak nalákala. <3 :)

      Vymazat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti