17. září 2016

Shrnutí | Srpen 2016


Vím, že to v poslední době s příspěvky není zrovna slavné. Je zbytečné vymlouvat se na školu?
Rozhodně na tom škola má i svůj podíl, protože mi žere dost času a když už mám volnou chvilku, tak nemám náladu něco sepisovat. Díky tomu se mojí obvyklou činností stalo opět kreslení, protože při něm nemusím přemýšlet. Knihy se samozřejmě snažím číst pořád, většinou si ale ukradnu jen těch 20 minut v autobuse nebo pár minut o přestávce. Přijde mi ale, že se pomalu ale jistě dostávám do reading slumpu, protože jsem zatím v září přečetla jednu knihu + Máj. 

Ale zpět. Srpen. Prázdniny. Mám tu menší ohlédnutí za uplynulým měsícem a zavzpomínání si na to, co jsem přečetla a jaké nové knihy jsem si koupila. :)

Přečtené knihy


Celkem přečtených knih: 12
Celkový počet přečtených stran: 4730
Nejlepší kniha: Red Rising
Možná bych vybrala ještě It Ends With Us, This Savage Song, Pamatuji si vás všechny nebo Naslouchače... Jenže, Red Rising je Red Rising a tímto se všem jmenovaným knihám hluboce omlouvám. :))
Nejhorší kniha: Siege and Storm
Oblíbený pár: Garrett a Hannah (The Deal)
Oblíbená hrdinka: Mustang (Red Rising)
Oblíbený hrdina: Sevro (Red Rising)
Nejkrásnější obálka: This Savage Song
Nejhorší obálka: 
Musím říct, že nejspíš žádná... Asi bych vybrala The Deal nebo Stinger, protože podobné typy obálek moc nemusím, ale zrovna tyto dvě jsou ještě celkem fajn.
Kniha plná slz: It Ends With Us
Jednoznačně tato kniha vede. Myslím, že ani u jedné z těch dalších jsem neuronila ani slzičku, ale to nevadí, IEWU to plně vynahradila.
Nejvtipnější kniha: The Deal
Uff, tohle byla trochu fuška, nedokážu s jistotou říct, která byla nejvtipnější. Jednoznačně žádná nevede, takže proto padla má volba na The Deal, kde jsem se smála u slovních přestřelek mezi Gerrettem a Hannah.
Nejnapínavější kniha: Pamatuji si vás všechny

Koupené knihy

Tento měsíc jsou jen 3. :) A to jsem si nejdřív myslela, že tento úsek v článku zůstane prázdný, protože všechny tři knihy jsem kupovala až ke konci prázdnin a ve slabé chvilce. :D


Red Rising a Golden Son jsem našla na bux.cz za 200 Kč za díl a nemohla jsem to tam nechat. Zvlášť, když jde o tak skvělou sérii. Nedej se jsem si původně nechtěla kupovat, ale jak jsem psala... Slabá chvilka. A taky jde na tom krásně sledovat, jak přesvědčivé jsou sociální sítě. Viděla jsem Nedej se všude a začalo mě to pomaličku nahlodávat, až jsem si ji jednou koupila. Ale nelituju toho. :)

8 komentářů:

  1. Já chci mít také tolik času na čtení. Páni tolik knih :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď už taky nebudu mít na čtení tolik času. :))

      Vymazat
  2. No myslim, ze sis za srpen nahrabala dost prectenych knih aby to pokrylo i zari :-D Tolik knih jsem v zivote nedala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu. :D Já bych to taky normálně nedala, ale když jsem měla čas, tak to šlo samo. :)

      Vymazat
  3. Já se také pomalu loučím s několikahodinovými čtecími orgiemi, protože semestr se neúprosně blíží... snad alespoň ty jízdy vlakem a nějaké to občasné kavárenské vysedávání budou stačit. :) Jinak, knih jsi přečetla fakt hodně, to zírám! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě štěstí, že aspoň nějaká ta chvilka se na čtení najde. :)
      No... přečetla. :D Když mám čas a hlavně chuť ke čtení, zvládnu toho přečíst dost. :)

      Vymazat
  4. Se školou, časem a náladou to má teď úplně stejně :(
    Doufám, že u nás bude nová Hoover přeložená, protože na ni slyším samou chválu :)
    Na Yrsu se chystám už asi milion let a Nedej se jsem dnes četla a jako umírám blahem <3
    Měj se hezky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta škola je opravdu zlo. :D
      Taky doufám, bylo by to super, kniha by se tak dostala k víc lidem. :)
      Snad se k Yrse jednou dostaneš a jsem ráda, že se ti Nedej se líbilo. <3
      Také se měj hezky! :)

      Vymazat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti