1. září 2016

Týdenní shrnutí #12


22.–28. 8. 2016
Asi jsem vážně nepoučitelná, na shrnutí neustále zapomínám. :D Dnes je už 1. září, nástup do školy,... Takže všem studentům přeju, ať se vám v nadcházejícím roce daří. :)
Pro mě je to letos poslední rok na střední, takže to bude trochu hektické.
Ale zpět k minulému týdnu, kdy jsme si ještě (skoro) všichni užívali prázdnin.
Na knihu Stinger mě nalákala Ells a ve slabé chvilce jsem se do ní teda pustila. Překvapivě se mi kniha líbila, byla čtivá, vtipná, ale obsahovala i těžší téma – obchodování s bílým masem. Taky se mi líbilo, že autorka příběh rozvedla na několik let, i když bych klidně uvítala víc podrobností právě z těch let, kdy byly hlavní postavy od sebe.

This Savage Song jsem začala číst především kvůli Letnímu čtení, ale chystala jsem se na ni tak jako tak. Autorka toho má na svém kontě už víc, já od ní zatím četla pouze A Darker Shade of Magic a A Gathering of Shadows. Obě knihy jsem si zamilovala a začala jsem autorku obdivovat pro její originální nápady. V This Savage Song se mi jen potvrdilo, že její knihy jsou opravdu geniální. Vystupují v nich zajímavé postavy, příběh se odehrává v zajímavém světě a pozitivum právě na této knize je, že se zde nevyskytuje žádná romantická zápletka.

A nakonec je tu Siege and Storm. Tuhle knihu jsem četla měsíc a půl. Jinak se to opravdu nedalo a mé hodnocení je, že tato kniha byla opravdu hrozná. První díl mi úplně nesedl a autorka mě zklamala postavami i vývojem příběhu. Ovšem jeho pokračování byla prostě katastrofa. Začátek byl alespoň akční, ale tak od jedné čtvrtiny až do konce ani netuším, co se tam vlastně dělo.
Taky mě otravovala hlavní hrdinka. I v jiných knihách se stává, že hlavní hrdinky jsou „vyvolené“, ale víte, co udělala tato autorka? Povýšila naši hlavní hrdinku Alinu doslova na svatou! Prostě ne... To už bylo vážně moc. Nehledě na to, že Alinu otravovali snad všichni v jejím okolí a taky do ní byly zakoukané skoro všechny mužské postavy.
Na druhou stranu se zde objevila nová skvělá postava – princ Nikolai. Díky němu byla kniha hned snesitelnější. Dokonce i Darkling, který by měl být ten zlý, mi byl příjemnější než Alina. Jinak se mi na knize líbí svět, ve kterém se odehrává, jen škoda toho příběhu...

2 komentáře:

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti