11. září 2016

Týdenní shrnutí #14


5.–11. 9. 2016
Tento týden byl docela náročný a i přesto, že jsem si našla nějaký čas i na čtení, zvládla jsem pouze jednu knihu. Ale takovou, na které mi opravdu záleželo, kterou jsem chtěla dočíst... a co si budeme povídat, má 700 stran.

Ano, je to Empire of Storms! Nejočekávanější kniha roku... Nebo jedna z nich. Rozhodně jsem se na ni ale těšila celý rok a trpěla jsem s každou novou informací o knize, protože jsem chtěla víc.
Když mi EoS konečně přišla domů, byla jsem opravdu nadšením bez sebe. Protože já tuto sérii miluju. Po každém díle si říkám, že ten další nemůže být lepší, ale vždy se pletu. Řekla bych, že knihy od 3. dílu jsou si podobnější a občas mi přijde, jako by první dva díly ani k sérii nepatřily. Nejde jen o to, kam se vlastně příběh dostal za těch 5 dílů, ale i kam pokročily postavy. Spousta z nich si prošla peklem, ztratily své blízké,... EoS je úplně jiná kniha, než ty předchozí a velice mě překvapila. A taky mi i ke konci zlomila srdce. Ale stejně sérii miluju. A taky trpím nad tím, že další díl bude až za rok.

Poté, co jsem EoS dočetla, dostala jsem chuť přečíst si celou sérii znovu. Zatím plánuji maraton se Sarah J. Maas na období Vánoc, ale rozmýšlím se, jestli se do knih pustit v češtině, když v té době už budou přeložené 4 díly. Jenže se bojím překladu. Jsem zvyklá na originální názvy a nevím, jestli se mi budou ty počeštělé číst dobře.

The Assasin's Blade jsou povídky ještě z doby před Skleněným trůnem. V EoS se na ně najdou odkazy takže jsem si řekla, že bych si je konečně mohla přečíst... Ale dala jsem zatím jen jednu povídku. Nemůžu si opět zvyknout na Celaenu jako vražedkyni, ale líbí se mi pozorovat, jaká předtím byla. Věřím ale, že se nakonec do povídek začtu.

Kromě TAB ještě pořád čtu knihy Golden Son a Furthermore, se kterými jsem tento týden vůbec nepokročila (no jo, ať žije EoS!). Ale plánuju alespoň GS přečíst co nejrychleji, zbývá už jen pár desítek stran. S Furthermore to ale bude trochu horší, protože mě kniha ještě do teď vůbec nezaujala.

Včera jsem se (a nebylo nutné ani velké přemlouvání) podívala na nové X-Meny. Mám v X-Menech trochu mezery. Trochu větší. Protože jsem si k nim nedokázala nikdy najít cestu. A že jsem se o to snažila! A kolikrát. Viděla jsem všechny díly, ale vždycky jen tak do půlky, z té druhé si už nic moc nepamatuju, protože vždycky něco odvede mou pozornost nebo mě ten film prostě přestane bavit.
X-Men: Apocalypse nebyl špatný film a to, co jsem opravdu viděla a věnovala tomu pozornost, se mi líbilo. Bylo zajímavé se podívat o několik let zpět a nejspíš se budu muset opravdu podívat i na předchozí filmy (a tentokrát už na celé).

Želvy ninja 2 jsem viděla také o víkendu. Jednička byla určitě lepší, i když také měla své mouchy. Hlavním problémem jsou pro mě především želvy, i přesto, že ten film je vlastně o nich. Jejich chování mi lezlo občas na nervy. Spousta scén byla praštěných a úplně padlých na hlavu, ale občas se našly i takové, nad kterými jsem se usmála nebo zasmála.  V konečném důsledku je pro mě film ale takový průměr.


2 komentáře:

  1. Doufám, že se k S. J. Maas dostanu ještě do konce tohoto roku :D Mám doma od ní i její nový Dvůr, ale nejdřív bych se chtěla pustit do Skleněného trůnu, abych věděla, jestli se opravdu v průběhu série vypracovávala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se k ní musíš dostat. ❤ Já její knihy miluju a myslím, že i Tobě se budou líbit. :)

      Vymazat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti