18. září 2016

Týdenní shrnutí #15


12.–18. 9. 2016 
Zdravím všechny u nového článku! :)
Dnešní shrnutí bude mnohem kratší než obvykle, protože jsem přečetla jen jednu knihu, o které jsem se navíc už párkrát zmiňovala.

Ano, je to Golden Son. :) Trvalo mi dlouho ji dočíst, ale vůbec ne proto, že by se mi nelíbila. Jen mi furt něco přicházelo do cesty, moc práce, pak vyšlo Empire of Storms, takže Golden Son musel jít stranou.
Nicméně dnes o půl třetí v noci se mi ho podařilo dočíst se slzami v očích. Protože! Ach, já nemám slov. Jak mohl tohle autor udělat? Zakončit knihu takovým cliffhangerem (jediné štěstí, že trojka už vyšla, jinak bych se nejspíš zbláznila).
Golden Son je naprosto jiný než Red Rising. Základní koncept zůstává stejný, ale Golden Son se posunul úplně jinam a je daleko více sci-fi než jeho předchůdce.
Vlastně ani nemám co knize vytknout. Líbilo se mi, že nás autor zavedl i na jiná místa, než jen na Mars, že se kus příběhu odehrával ve vesmíru a probíhaly tu i vesmírné bitvy.
Pierce Browna obdivuju i za to, že mě donutí oblíbit si postavy, které chci nesnášet. Jenže Pierce je všechny napsal tak dobře, že každá si mě nakonec získala, samozřejmě kromě těch největších padouchů – je nebudu mít ráda nikdy. 
Darrowa jsem měla ráda, i když mi nepřilnul k srdci tak jako jiné postavy. Každopádně, Sevra jsem milovala jako svého nejlepšího přítele a tak, jak jen jde fiktivní postavu milovat. :D Podle mě je to ta nejlepší postava z celé série, protože je lstivý, chytrý, zábavný, loajální.
Nejradši bych se pustila do Morning Star hned teď, ale radši si počkám, až mi dorazí domů, než ji číst jako e-book. Také mám ale doma ještě dost knih z knihovny, které bych měla (a chci) přečíst. :)

Co zrovna čtete? :)
Mějte se krásně! :)

5 komentářů:

  1. Knihu neznám, ale má zajímavou obálku :)
    Já také přečetla za tento týden jen jednu knihu a to Vampýrskou akademii :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podívej se po ní, možná tě zaujme. :)
      Vampýrská akademie je skvělá. :)

      Vymazat
  2. Knihu znám, ale zatím jsem ji nečetla :) Slyšela jsem, že Red Rising vyjde v češtině, tak si počkám a moc se těším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kniha vypadá dobře, ale nic mi neříká :o

    OdpovědětVymazat
  4. Snad se jednou do série pustím :( Možná, že se do té doby u nás přeloží :D

    OdpovědětVymazat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti