19. listopadu 2016

Shrnutí | Září a Říjen 2016


Vím, vím, vypadá to skoro až neuvěřitelně, že přibyl nějaký článek, co? Ale hodlám to změnit. :) Budu se snažit, aby článků přibývalo víc, než tomu bylo nejen za poslední měsíc, ale i dřív. :) Ale teď se už pojďme pustit do shrnutí za poslední dva měsíce. :)

Knihy přečtené v září



Celkem přečtených knih: 3
Celkový počet přečtených stran: 1213
Nejlepší kniha: Empire of Storms
Nejhorší kniha: Máj
Oblíbený pár: Manon a Dorian (Empire of Storms)
Oblíbená hrdinka: Aelin (Empire of Storms)
Oblíbený hrdina: Sevro (Golden Son)
Nejkrásnější obálka: Empire of Storms
Kniha plná slz: Empire of Storms
Nejnapínavější kniha: Empire of Storms

Vybrat ta nej bylo docela těžké, když jsem zvládla v září přečíst pouze 3 knihy. Není se čemu divit, že můj výběr není příliš rozmanitý a vše se točí tak nějak kolem knihy EoS. V těsném závěsu za ní je ale i Golden Son, kterou taky naprosto miluju a pořád se snažím najít si čas na její pokračování.

Nové knihy v září

Tento měsíc jsem se snažila omezit nakupování, přesto se mi to ale nepovedlo a přibylo mi celkem dost knih. :D Na mou obranu ale musím říct, že většina z nich je z Levných knih. Za plnou cenu jsem koupila pouze EoS a Omalovánky ToG.

Knihy přečtené v říjnu


Celkem přečtených knih: 7,5 (Tuláka jsem nedočetla)
Celkový počet přečtených stran: 3106
Nejlepší kniha: Trnový král
Nejhorší kniha: Tulák
Oblíbený pár: Fallon a Ben (November 9)
Oblíbená hrdinka: Fallon (November 9)
Oblíbený hrdina: Jorg (Trnový král)
Nejkrásnější obálka: November 9
Nejhorší obálka: Farma zvířat
Kniha plná slz: November 9
Nejvtipnější kniha: The Mistake
Nejnapínavější kniha: Trnový král

Nové knihy v říjnu

Uff, ani mi nepřišlo, že by příliš utrácela.
Recenzní výtisky: Vážka v jantaru, Osudy a běsy, To chce zloděje, Červený a černý, Shannarův meč
Zbytek jsem si už koupila sama, z toho ale pár knih bylo předobjednaných už delší dobu, takže jsem za ně tento měsíc nic neplatila (Crooked Kingdom, Magnus Chase, Morning Star).
A jiné jsem koupila v LK (Oscar Wilde, Krysař, Eon).
A další zase ve slevě (City of Bones, Lady Midnight, A Darker Shade of Magic).
Ještě mi na obrázku chybí Mechanická princezna, při focení jsem na ni naprosto zapomněla. ☺

12 komentářů:

  1. Skvělý článek, a super fotky!..:3 Tolik úžasných přírůstku, všechny ti závidím..:D Hlavně tedy tu tvoji sbírku knih v angličtině..O:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky a nádherné knihy! :)
    Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné fotky! Koukám, že oproti září jsi se v říjnu pěkně rozjela :)) Přeji stejně úspěšný i listopad! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) To je pravda, rozjela. :D Snad také tak úspěšný bude. :)

      Vymazat
  4. Takových krásných přírůstků! :) Dala bych si říct :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, to jsem se pokochala :) Přečetla jsi toho hodně a ještě více nashromáždila :) Jako já :D A samé pěkné kousky :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Vidím, že obě (a asi nejen my dvě :D) jsme takoví křečci, když jde o knihy. :D

      Vymazat
  6. Na tohle tvé shrnutí se vždycky hrozně moc těším! Jako obvykle super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, takový komentář vždy potěší. :3

      Vymazat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti